Aanstellers, het is maar een spelletje hoor, heb je geen andere dingen te doen ofzo (hint: vriendinnetje ofzo ) Anders ga je toch gewoon die demo helemaal kort en klein spelen?
Bron? Hmm, vreemd. Dan moet je eens langs gaan bij die sigarenboeren oid, daar heb je ook een kans dat zn hebben. Iig geluk met het vinden
"Echter, Microsoft en ontwikkelaar Rare hebben dit nog niet officieel bevestigd. Conker: Live and Reloaded staat vooralsnog voor 1 maart 2005 gepland voor een Europese release." Verder vind ik ook nog een raar bericht aangezien het al tijden bekend is dat hij gereleased zou worden ergens in maart, terwijl ze het hier over januari hebben... Ik moet het allemaal nog zien
Laten we hopen voor 1 maart, maar ik las ook op Gamez dat Microsoft bekend heeft gemaakt dat Conker "ergens in 2005" uitkomt. Blijft altijd vaag met die releasedata.
ff een vraagje tussendoor: wat is het verschil tussen 'conker: live & reloaded' en 'conker: live & uncut'??? Als je nl op http://www.xbox.nl/ zoekt naar conker, krijg je dit . Enne, op die site staat gewoon datie in maart uitkomt...
Geen verschil Conker™: Live & Reloaded. is de officiele naam Ik krijg demo BTW. Ga die shit es ff checken *)
Je krijgt idd ook de naam: Coker: Live and Uncut. Dat was de eerdere naam voor het spel. Maar de naam is veranderd.
Nog maar een paar maandjes, en dan is het zover Is er eigenlijk nog nieuwe info bekend geworden over deze topper?
Volgens mij is er geen nieuwe info. Een "echte" releasedatum lijkt me wel wat. Zolang dat niet gebeurd, ga ik me maar niet al teveel op dit spel verheugen. Starcraft: Ghost zou ook al met kerst 2003 in de winkel leggen en die komt ook maar niet. Kameo van Rare is ook al een paar keer uitgesteld. Maar ik hoop dattie snel komt want die demo heb ik nu al drie keer uitgespeeld. Tijd voor iets nieuws dus
ik weet niet of dit al bekend was maar ik was net dingen over conker op aan het zoeken vindt ik me de cover van het spel
Wow wreede cover De Demo die op OXM stond was wel lachen misschien toch maar de volledige versie kopen als hij uit is.
Wat is dat nou voor achterlijke conclusie? "Ja, Forza Motorsport zal ook wel ergens in 2009575 uitkomuh!! Ik baseer het maar op bs maar ik zeg het even!" 25 maart 2005