1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Conker: Live & Reloaded

Discussie in 'Algemeen' gestart door Meneer Stefan, 24 jun 2005.

1. Joene90

Joene90 Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Volgens mij kan je geen andere route rijden, maar misschien moet je harder gaan?

2. Meneer Stefan

Meneer Stefan Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik denk het ja, maar voor m'n gevoel ga ik al op zn hardst, anders houd ik dat ding niet meer onder controle. (kan je eigenlijk ook stil blijven staan dat ze je van achter gewoon weer inhalen (op een rondje zetten) en dan erachteraan) ???

3. Splintertje

Splintertje Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik weet niet waar ik nu heen moet. Ik heb net die missie met die haai enzo gedaan en nu weet ik niet wat je moet doen. Van de mp snap ik helemaal niks. ik kom niet een bij die 1e Beach Dead niet eens voorbij dat hek met die draden (als je met de eekhoorns speelt.) :{ :'-(

4. Vegeta

Vegeta capo di tutti i capi

Leuk Bevonden:
    18
    gewoon die stick naar voren en blijven oefen vanzelf krijg je wel controle over dat ding. Raad je een ding aan --> zodra je de jump heb gedaan en door de smalle gang schiet ga links langs de pilaar dat is een stuk makkelijker.

5. tomdamasker

tomdamasker wachten duurt lang

Leuk Bevonden:
    0
    @ splintertje: Heb je de mighty poo al gehad, zo nee, dan dit:
    pak zo'n poep bal en ga eerst de route die over de ingang van het poep-gedeelte gaat en waar je de eerste keer je gasmasker opdeed. Vervolgens gebeurt er iets waardoor je de onderste route kan nemen, ben je boven, dan kan je ff het geld pakken dat op de berg ligt en vervolgens de bal door het gat naar beneden rollen

zo ja:
    verzamel zo veel mogelijk geld (druk op start om te kijken of in de buurt nog geld ligt), zoals in de barn of het wespennest en ga in het gat waar eerst de mighty poo was en dan zie je een gang, waarna een waterleiding met allemaal messen ziet. Ga hier doorheen en verder zie je het wel

En over Beach Dead, daar moet je dat hek kapot maken, dit kan met alle wapens, maar gaat het snelst met rocketlauchers (demolusher), snoopa's (sneeker) en laser-wapens (thermophiles, waarneer je een upgrade pakt je secundairy wapen)

Laatst bewerkt: 14 jul 2005
  6. party crusher

party crusher VGcats is de shit

Leuk Bevonden:
    0
    ik heb gemerkt dat bij beach dead die demolishers eigenlijk helemaal niet zo effectief zijn.
    die toxin straal van de termophile gaat nog sneller. en die snoopas zijn het aller sterkste (van alles zonder dat er een upgrade aan te pas komt), maar daar heb je maar 1 van.
    met upgrades is volgens mij die laser beam het effectiefste.

7. Joene90

Joene90 Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    ach ja, ik zorg altijd dat mijn dumbots de blokkades doorbreken en zelf ga ik alle tediz snipen :D

8. Ananas

Ananas XBW Vrucht

Leuk Bevonden:
    0
    Ja dat doe ik ook

9. ZerafeX

ZerafeX Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik zit hier ergens vast (in BAD FUR DAY)...

Ergens in ruimte...ik moet hier een raar beest doden(een beest dat uit diene koning komt) ik weet niet hoe ik hem moet doden...
    Wat ik tot nu toe met hem kan doen is,hem slaan,aan zijn staart pakken en proberen weg te gooien...daarna nog een keer dezelfde... maar de derde keer kan ik hem ni slaan,hij blokeert de hele tijd.Wat moet ik doen??? :confused:

Laatst bewerkt: 14 jul 2005
  10. Joene90

Joene90 Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    je moet eerst de hendel naar beneden halen zodat je het pak kan pakken, dan moet je in dat pak gaan zitten en dan kan je hem aanvallen.. Buk als hij bijt, en spring als hij met zn staart draait.. Als hij knock out is moet je hem rondjes laten draaien en hem uit het raam gooien als je hard genoeg gaat.. succes

11. JKI

JKI Ik wil bolletje

Leuk Bevonden:
    0
    Wattis een snoopas :confused: ? Ik gebruik trouwens altijd sneeker in dat level, als je eenmaal bij die poort bent doen ze je niets meer. Of ze gaan met z'n allen op je knallen waardoor ze de poort ook mollen :p .

Ik snap wel hoe jij aan zo'n hoog gemiddelde per dag komt (aantal posts per dag), je post alleen maar van die dingen als: ja, ik ook. Hé, toevallig, m'n vriend ook. Etc.
    Sorry voor m'n wannabemodgedrag, maar dit moest er ff uit:D O-) .

12. tomdamasker

tomdamasker wachten duurt lang

Leuk Bevonden:
    0
    @ JKI: Waarneer je sneeker bent, houd dan Y ingedrukt. Je krijgt een menu met al je mogelijke wapens/items daar staat ook snoopa en hacking device bij, wat je normaal niet kan krijgen door alleen op y te drukken. Zo kan je ook medgun's en Arc wield's (repair gun) krijgen. Je kunt ook X ingedrukt houden om al je special abilities te zien en 'L-trigger' om al je soorten ammo te zien.

13. Joene90

Joene90 Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    oeh chill.. dat wist ik nog helemaal niet :D

14. MisTicMac

MisTicMac Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Wat vinden jullie van de save the girl missie en die grote teddybeer eindbaas.

15. Stryker

Stryker *

Leuk Bevonden:
    1
    Heel makkelijk. Je kan gewoon blijven staan en gericht schieten, dan heb je hem heel snel. Dit vond ik de makkelijkste eindbaas denk ik.

16. MisTicMac

MisTicMac Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Dat had ik ook al had juist verwacht dat het moeilijker zou worden deze is echt easy.

17. Vegeta

Vegeta capo di tutti i capi

Leuk Bevonden:
    18
    hahahah tis veel simplere je hoeft helemaal niet hard te gaan. Ik zat moeilijk te spelen en hard te draaien en toen kwam er een vriend binnen van wat doe jij moeilijk dan. --> je kan hem er ook rustiger uitgooien dan gaat ie er ook uit naar drie keer . Als je hem niet meer kan slaan. Hou gewoon de linker trigger altijd in als hij je bijt dan is hij even van de kaart en kan je hem meppen zonder dat ie ontwijkt.

18. s-dude

s-dude Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    help!!!!

jah, 'kheb ook 'n probleem, ik heb nu net gedaan met die pooballs :confused: en 'kheb 1510$
    euhm, nu vint ik geen opdrachten meer :'-(
    alsjeblief zeg wat 'k moet doen wan't 'kben waanhopig ;)
    alvast bedankt voor die die me kan helpen *)

19. MisTicMac

MisTicMac Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    ff wat duidelijker omschrijven wat je al gedaan hebt anders is het voor ons moeilijk om je verder te helpen als je dat te veel werk vind staat er op gamefaqs.com een hele duidelijke guide

20. s-dude

s-dude Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    euhm, hoeveel opdrachten heb je al gedaan ???

Deel Deze Pagina