Hoe versla je die dikke troll als je op die dino zit ??? na die lava race snel antwoorden plz.. edit: sorry voor dubble post ik was bij pagina 2 om te kijken of het ergens al stond van die dino
OP zijn billentjes hoor In elk geval bedankt Ik ben nu vampier jager weet je hoe relax die shotgun maar ff een vragie weer : waar vind je die 3e sleutel om naar buiten gaan ik zag wel zo'n ladder omhoog gaan maar ik heb niet kunnen vinden
die zit daarboven bij de bibliotheek.. eerst de vleermuizen uitschakelen door op zo'n boekenkast te gaan staan, en dan kan je vanaf de grond ergens omhoog lopen. loop over t randje heen en je ziet de trap vanzelf
om een backstab te doen moet je met dagger op slash dicht achter een ventje staan. het ziet er wel tof uit maar je kan voor 4 seconden niet meer bewegen omdat je bezig ben met die backstab
Yay ik heb hem weer uitgespeeld.. nu in 07:41:54 vorige keer was t 15:02:.., echt ernstig dat ik dus de helft van de tijd heb lopen zoeken toen anyway, voor mn gevoel kan er nog wel 1,5/2 uur af, ik moest nog best veel herhalen..
ja heb ik ook met die gaat die 2000 vraagt ik heb 1210 echt stom!! wat moet ik doen ik kan echt geen geld vinden
Zit even vast. Ik zit in die Barn en wordt continu aangevallen door die hooivork. Verder huppelt er wat hooi rond en zit hangt er een hendel om om te halen. Ook staat er een emmer met warm water. Weet iemand wat ik moet doen om die hooivork te stoppen ?? Mvg Eric,
Ik zit vast in "It's War". In het begin, een vliegtuig blokkert de doorgang, en je moet 'em weghalen. Ik heb al aan zo'n hendel getrokken, en er gingen lichten aan, toen kwam er zo'n B-pad tevoorschijn, en dan kan je met dingen smijten, ik weet alleen niet waarop? (ik weet geeneens of ik het wel goed doe )
je moet een kleine schans op die naast de deur staat waar je binnen komt. daar heb je een grote wc deur waar je moet kloppen. dan komt er een gozer met een ton TNT op ze rug naar buiten en dan moet je em naar de zijkanten van het vliegtuig brengen. en schiet dan met de katapult op de tonnen. kijk anders op www.gamefaqs.com voor meer info.