Nou, dat is gelukt. Heb daarna ook de hendel over gehaald. Maar wat nu Snap er geen bal meer van.....
Wat krijg je nu ookalweer te zien? Is alweer een stuk verder. Die hendel heb je overgehaalt en wat is eromhoog gegaan? Dat luik met de bij erin? Ga is terug naar die hooivork en die kwast enz.
Die hooivork probeert zich te verhangen maar lukt niet omdat hij geen nek heeft. Die verfkwast en verfpot geven geen sjoege. Er is inderdaad een bij door dat luik gevallen.
Het is me net gelukt om het strand te bestormen in "It's War", maar nadat je te horen hebt gekregen dat je als enige overbent gebleven, wordt ik telkens meteen afgenknalt door de Tediz, iemand tips om de Tediz een beetje makkelijk neer te halen?
Je moet nadat die hooivork zich geprobeerd heeft op te hangen, naar buiten gaan en dan naar die vierkante houte doos gaan die daar rondspringt. Als je daarop springt, kan je met de superjump via dat "ding" ergens naarbinnen springen. (in hetzelfde gebouw als waar je in zat) (die Bij die uit dat luik valt moet je ook nog een keer helpen)
je moet die steunpalen van dat grote kanon kapotschieten, die delen zijn geel met zwarte strepen gekleurd.
Ik heb een vraagje>>> Ik zit nu in "It's War" en hierna moet ik dus alleen nog "Heist" doen voordat ik het uitspeel. Kan je in "Heist" ook nog schieten etc en is het een beetje leuk? (gewoon een "ik-vroeg-het-me-zomaar-af" vraagje )
die eindbaas is echt geweldig moet je es goed naar dat commentaar van de boordcomputer luisteren, ik ging soms helemaal stuk
kan iemand mij helpen met mij ik heb net zoon paarse dino geoferd en dan gaat zo'n mond open van zo'n dino steen maar moet ik in die mond maar ik heb wel al het geld en die leven gepakt die daar boven pag maar moet ik nu in die mond of wat anders en wat als ij mij help bne ik je eeuwig dan baar help me alsjeblieft ik zit al heeel lang vast help me
ik heb een vraagie aan jou wat moet je doen als je die paarse dino geoferd hebt wat moet je dan doen jah dan gaat er zo'n smoel open van een steen moet ik daarin maar ik ben er al op geweest waar 1 leve hangt en dat soort dingen maar help me man geef andtwoord op pagina 19 de laatste daar sta ik ik heet mausie_93 als ij me help thnks man help me pleas
je moet op de dino gaan staan bij de neus gaten en dan moet je wel even oppassen voor de groene rook die uit zijn neus gaten komt.... als je bij de neusgaten bent komt er vanzelf in het beeld dat je op een knopje moet drukken te staan.....
hey kan iemand mij helpen ik heb net een trol verslagen duss waar moet ik nu heen help me pleas *) duss ik loop maar rond te dwalen help me pleas P.S. snel reageren a.u.b.
thanx man maar ik heb duss net een trol in een arena in een arena met zo'n dino maar waar moet ik nu heen ik zit maar rond te dwalen\ help me pleas aub ps snel reageren aub