NEej duurt niet lang als je sniper of thermofile bent maar eigelijk was mijn vraag: waar zie je dat staan hoeveel van die dingen je hebt gemold?
Hoe moet je die rare alien kille Spoiler na matrix stukkie ik heb hem al 2 keer gepakt maar de derde keer ontwijk hij de heletijd hoe moe je dit doen
je moet eerst al zijn staart aanvallen ontwijken door te springen. wanneer hij je probeert te bijten moet je bukken waardoor ie voor ff stunned is. sla em dan verrot met een combo en gooi em voor de laatste keer het raampje uit
ja.. (ik kon niet posten want ik kan niet op internet ) ik had hem al zonder jullie hulp want ik ging vragen op xbox live maar bedankt in elk geval maar krijg je geen eens een belonging..?
je kan em dan online ongecensureerd spelen. als je online speelt gaan die characters ook vloeken en zo maar dan krijg je bij woorden als fuck of shit en dergelijke een piepje. als je de SP uitspeelt kan je dat piepje weg doen. dan moet je naar je profile, edit, en dan naar extras en potty mouth aan zetten.
conker: live and ........... probleem Hallo, Ik ben bij die duiveltjes die ik dood heb gepist ofsow en nu is der een hele grote ketel die ook dood moet hoe doe ik dit?? mzzl!
ga naar die gele platformpjes en w8 tot die ketel voor je gaat staan en je wil vlamberen. druk dan R (rechter trigger) en A tegelijk in. dan valt er spul op dat ding en wanneer ie verdoofd is ga naar ze kloten en druk op B. doe dit bij alle vier de hoeken.
ik vind allebij heel vet. single player is heel grappig en de beste platformer voor de xbox naar mijn mening. de multiplayer is ook leuk maar verwacht geen droge humor als die in de singleplayer. de actie is wel heel vet en doet mij licht denken aan battlefield.
Ik vind vooral de Single player erg leuk, de multiplayer is naar mijn mening iets te ongebalanceerd, en onnodig moeilijk.
chillend ga ik ff doen dan maar speel je dit spel vaak online?? (weet je wat dom is van multyplayer? als je iemand wilt joine en dan staan er links onder in het klein.. je kan niet joine omdat de game niet meer aanwezig is.. dan kan je 10-20 sec nikss meer doen ''volgens mij'' en dan komthet weer in het groot dat gehinnik te staan en kan je nog langer wachten..)
Het blijft nog steeds leuk op ze pissen ik heb conker overmorgen in mijn collectie whawhahwhahwhah over die vijanden pissen whwwhwhwhwhwwhwhaa