nee, daarom staat er of in mijn post. Idd wat hayabusa_halo zegt, ze horen er gewoon te staan (maarja boeiend, anders speel je toch iedere keer de hele game in 1 keer )
hoi ik zit al een tijdje vast bij conker en ik zoek al 2 weken naar codes,hits,walktroughts en toch vind ik niks
en heeft da spel codes ???????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????
mijn broer zit in een spookhuis en heeft een gele sleutel gevonden en vind nergens iets om naar de deur te gaan
ok, ga eerst even niet zoveel dubbelposten, rechtsonderin kan je op edit drukken en dan hoef je niet 3 posts achter elkaar vuil te maken. Op gamefaqs (die ik je gegeven had) staat ook een nederlandse walkthrough Om de deur waar je het over had open te maken moet je alle 3 de sleutels vinden, beschrijving van de plek vind je in de walkthrough. succes _0/
wat is thc dat is zeker zo'n gast met 2 pistolen.. die kan je alleen in bepaalde levels maar gebruiken
ik denk dattie shc bedoelt, de eekhoorns dus.. en idd wat hh zegt, sommige gastjes kan je in bepaalde levels niet gebruiken