euhm ik ben bezig bij "chapter x" bij "worms" mur er zit ne kras op menne cd en dan kan ik da sneeuwlevel nie uitspelen dus ik kan nie verder
dan zit er een lock op ofso. moet je bij de instellingen veranderen. en alsjeblieft typ normaal, niet beledigend bedoelt ofso maar t is heel irritant
jezus gebruik eens de edit knop en je kan somige chars in bepaalde leen vels niet gebruiken (is al 30 keer verteld) en wat potty mounth is weet ik niet
Jeuzus he cedricmoers heeft weer ff gepost .. Edit in t vervolg ff, dit is heel irritant lezen (knop rechtsonderin je post, staat Edit op.. 3 keer raden waar die voor is ) Potty Mouth, als je dat instelt dan gaan je eekhoorntjes (en tediz) online schelden
je hoort ze toch vaak dingen roepen als je schiet met de grunt ofso? dan roept ie " DIE YOU MOTHERFU**ERS" . met potty mouth staat dat sencuur uit. et valt niet heel erg op dat moet je toegeven.
Ik had niet genoeg geld en ben terug gegaan naar de holbewoners (uga buga etc) maar nu zie ik geen mogelijkheid om terug te komen naar die wereld met de bijen. Want dat vliegend skateboardje is er ook niet meer. Er moet toch nog een manier zijn? Weet iemand iets?
Dat lukt niet wat je komt vanuit boven, dan land je op dat standbeeld en je kunt niet terug springen. Ik heb alles al gedaan bij de holbewoners, heb ook op gamefaqs gekeken maar daar kon ik ook niets vinden. Ik moet dus gewoon terug naar dat 'main level' waar die bij/wespen zijn. Zoals ik al eerder zei heb ik die minigame met dat vliegend skateboardje ook al gedaan en via die kant kan ik dus volgens mij ook niet terug. Vind het jammer als ik weer helemaal overnieuw zou moeten beginnen :{
als je bij de holbewoners zit ben je daar gavallen als ik me het goed herrinner en kan je dus niet terug komen en moet je het opnieuwe doen das wel jammer aan de game je moet al het geld dat je ziet pakken anders kom je vast te zitten