1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Conker: Live & Reloaded

Discussie in 'Algemeen' gestart door Meneer Stefan, 24 jun 2005.

1. R E M I X

R E M I X LektrokuteD

Leuk Bevonden:
    0
    Bij chapter 1

IK zit vast bij die grote zwarte stier kan iemand mij zeggen wat ik daar eigenlijk moet doen?

En als ik op dat groot water reservoir sta, is het mogelijk om naar die ladder iets verder te springen of niet?

2. R E M I X

R E M I X LektrokuteD

Leuk Bevonden:
    0
    Je kan wel aan dat tandwiel-achtig ding hoor je moet er gewoon recht onder staan

3. LaZZ

LaZZ Lord of the Rings

Leuk Bevonden:
    0
    Euhmz... Die ladder die naar beneden is gekomen, daar moet je op klimmen. Dan ga je aan een hendel hangen en daardoor gaat er een deur open onder de grote trap in de hal. Daar ligt de derde sleutel.

4. LaZZ

LaZZ Lord of the Rings

Leuk Bevonden:
    0
    Als je die arena binnen komt heb je aan de linker kant een huisje. Daar moet je opklimmen. De ballen stront ontwijken. Bovenop heb je een kraan. Ga rondjes rennen in de richting van de pijl zodat de kraan open gaat en de voederbak wordt gevuld. Nu zul je in de arena een doelwit te zien krijgen. Ga ervoor staan zodat de stier er tegenaan beukt en er een deur open gaat. Daar zal een koe uitkomen die dat spul gaat drinken en als een gek begint te schijten. Er zal weer een doelwit verschijnen. Ga daar boven op staan. De stier zal je proberen te rammen en raakt met zijn hoorns vast in het hout. Spring erop en beuk de koe totdat ze kapot splat. Doe dat bij 3 koeien (er zullen meerdere doelwitten verschijnen) en dan heb je dat stuk voltooid. Hopelijk heb je hier iets aan

BTW: Ben ik de enige die het spel heeft uitgespeeld so far?

Laatst bewerkt: 25 jun 2005
  5. R E M I X

R E M I X LektrokuteD

Leuk Bevonden:
    0
    Hoe ben je daar dan opgeklommen want ik zit op het eerste stuk dak maar ik kan niet hoog genoeg springen om op het 2de te springen

6. LaZZ

LaZZ Lord of the Rings

Leuk Bevonden:
    0
    ?? DAt moet makkelijk kunnen. Eerst spring je op dat eerste dak. Dan heb je zo'n riggel waar die strontballen overheen komen rollen. Daar klim je dan op, en aan de andere kant kun je dan nog verder klimmen.

7. Shammo

Shammo Ik in dat pak

Leuk Bevonden:
    0
    ik geraak niet verder ...
    Ik zit vast aan die hooiberg die in een robot verandert en ik loop rond op een pratende hooistok. Als ik die robot elektrokuteer met water, dan komt er zo een rode knop op zijn rug waar ik waarschijnlijk moet op drukken, maar hoe doe ik dat ?

8. Genassix

Genassix Endless Challenge

Leuk Bevonden:
    3
    Dat kan maar een knop zijn natuurlijk B. Je moet het wel timen, dus springen en als die knop voorbij komt op B drukken, dat 3x doen en je kunt verder.

9. Noedel

Noedel Belg

Leuk Bevonden:
    2
    Ik heb nu juist dat level met die zingende drol gedaan maar weet echt niet wat ik nu moet doen :'-(
    (heb btw 1210$ maar moet iets van 2000$ hebben bij dat mannetje daar in het midden bij die molen :eek: )

10. Vieken

Vieken BE

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb zojuist ontsnapt aan die dogfish en ik heb het geld daar genomen.
    Het probleem is dat ik niet weet waar ik nu naartoe moet.
    Ik loop maar rond en er gebeurt nooit iets.

11. Noedel

Noedel Belg

Leuk Bevonden:
    2
    Nou je moet zo'n grote poo-bal nemen (die uit dat huisje komt van dat level waar je die koe moest laten diaree hebben) en die moet je dan helemaal naar boven rollen op die grote berg en helemaal vanboven moet je hem in dat laatste gat rollen, dan gaat er beneden een deur open waar je een nieuw level hebt ;)

12. tomdamasker

tomdamasker wachten duurt lang

Leuk Bevonden:
    0
    Je moet op de plaats waar die drol was naar beneden gaan en dan kom je bij een waterleiding met allemaal messen, deze mag je niet aanraken. Dan kom je bij een tolpoortje, waar je naar een nieuw level kunt

13. Noedel

Noedel Belg

Leuk Bevonden:
    2
    Aaah bedankt, ik sprong er gewoon in maar dan belande ik heeltijd weer bij dat huis waar zo'n stront-bal uitkomt..

Kzit nu aan die lava race..damn das moeilijk 8)

14. Genassix

Genassix Endless Challenge

Leuk Bevonden:
    3
    Zit ik nou ook, echt fucking irritant khaal het steeds net niet. Is moeilijker dan op de n64 :p.

15. Espresso

Espresso Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ben nog niet zo ver, maar ik moet ervoor zorgen dat ik die catfish vrouwtjes naar de kluis lijdt die ze dan open gaan maken. Als ik bij die grote vis ben zwemmen die vrouwtjes niet verder, en ik heb ook al die draad korter gemaakt van die bullfish. Heel irritant want ze maken wel zwem bewegingen maar lijkt net of er een invisible wall zit. :confused:

16. R E M I X

R E M I X LektrokuteD

Leuk Bevonden:
    0
    ja merci 't is mij gelukt ik vergat vooruit te duwen wanneer ik sprong en daarom geraakte ik er nie op

17. Nightbringer

Nightbringer Wieder geil! XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    556
    Ik zit ook met een probleem ik heb net die boss verslagen die met die big bone je weet wel.

Maar waar of hoe moet ik nu heen??!?!!

Ik heb geen flauw idee help please!

18. LaZZ

LaZZ Lord of the Rings

Leuk Bevonden:
    0
    Daar waar die kerel doorheen is gestromt toen hij wegrende (dat gat in de muur dus)...

19. magnum

magnum Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik zit vast bij de stier. wat moet ik in deze level doen. Ik heb ook al op de kraan gestaan en hem proberen te draaien maar dat lukt ook niet.

20. ghostface killah

ghostface killah Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Dit is niet al te moeilijk. Ik zal het uitleggen.
    Als je die arena binnenloopt zie je aan de linkerkant dat gebouw waar je naar boven moet.
    Als je helemaal boven bent dan draai je die kraan met de richting mee zoals is aangegeven (met de pijl meelopen). Doe je dus door er bovenop te staan en dan te rennen...
    Nu staat de kraan open en komt er pruimensap uit, die voor de koe (niet de stier) bedoelt is. :)

Laatst bewerkt: 28 jun 2005

Deel Deze Pagina