1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Conker: Live & Reloaded

Discussie in 'Algemeen' gestart door Meneer Stefan, 24 jun 2005.

1. Shammo

Shammo Ik in dat pak

Leuk Bevonden:
    0
    ik zit vast bij die level op dat zwevend surfboard in die vulkaan.
    Die drie gozers hebben mijn geld gestolen en ik moet dat dan terug zoeken met dat board.
    Als ik die ene ramp op ga , dan zie ik mijn geld achter een tralies maar ik bots steeds tegen die tralies en als ik door die tralies geraak dan mis ik het geld en bots ik tegen een muur achter die tralies.

Weet iemand hoe ik verder moet ?

2. Noedel

Noedel Belg

Leuk Bevonden:
    2
    Nou wat ik probeer te doen is gewoon aan de zijkant van die ramp te vliegen en gewoon te race mee te vliegen. Na 1 of 2 rondjes haal je ze in en dan kan je ze neerknuppelen met 'B'. Maar die laatste is me altijd te snel af..ben er nog niet voorbij geraakt :mad:

3. Meneer Stefan

Meneer Stefan Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik zit vast bij de Bullfish. Ik ben samen met die 3 vrouwtjes ernaar toe gezwommen, ga naarbinnen in die kluis, en dan vlucht "het geld" en moet je het geld achtervolgen helemaal door die tunnels onder water enzo.
    Ik heb op GameFaqs gekeken, maar daar staat het ook niet goed uitgelegd. Kan iemand mij ff goed uitleggen hóé je precies moet zwemmen, wan'k zit muurvast. |:-

4. Rovak

Rovak Guest

gewoon steeds een andere kleur volgen

5. x Elimenator x

x Elimenator x Hans houd van worst

Leuk Bevonden:
    0
    ik zit met een probleem ik kan niet verder ik zit nu bij die groene T-rex tegen die groote Trol te vechten maar ik weet niet hoe ik hem kan verslaan weet iemand hierzo hoe ik die stomme Trol kan verslaan ?

Alvast bedankt ;)

6. LaZZ

LaZZ Lord of the Rings

Leuk Bevonden:
    0
    Heb ik al een paar keer verteld hoor... Maar goed, als hij zo'n soort bommetje doet die schokgolf ontwijken en proberen dicht bij hem te komen. Op het moment dat hij gaat slaan (dus als hij zijn knuppel naar achteren doet) bijt je die kerel in zijn zak. Als je dit goed timed zul je een heel kort filmpje te zien krijgen waarin je ziet dat die kerel behoorlijk pijn heeft). Doe dit 3 keer en je hebt hem verslagen, Easy as that :)

Edit: wat betreft die race, niet dat geld pakken, gewoon door racen tot je alle 3 die kereltjes gepakt hebt. Pas daan gaan die tralies weg en kun je daar in springen...

Laatst bewerkt: 28 jun 2005
  7. x Elimenator x

x Elimenator x Hans houd van worst

Leuk Bevonden:
    0
    laat maar heb het al gevonden je moet hem eerst in ze ballen schoppen (met de dino er tegen aan slaan) en dan in ze ret bijten met de dino *)

8. magnum

magnum Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik kan niet verder bij de Bullfish.
    Ik heb het geld al gepakt boven in toren.
    Maar nu ben ik doelloos aan het rondlopen.
    Wie kan mij helpen verder in het spel.
    Wat is precies de bedoeling.

Groeten Dennis.

P.s. Harry bedankt voor je hulp.

Laatst bewerkt: 29 jun 2005
  9. tomdamasker

tomdamasker wachten duurt lang

Leuk Bevonden:
    0
    @ magnum:

Je moet 3 tandwielen vinden en die bij die 2 anderen neerzetten, vervolgens kan je ze laten draaien door op dat stenen wiel rond te gaan lopen. Hierdoor word de ketting van de bullfish ingekort en is het veilig voor die verwende visjes. Maar de bullfish ontsnapt en je moet zo snel mogelijk wegzwemmen. Nu is het pas egt veilig en ze maken de kluis open. Hier moet je naar binnen en er volgt een vreselijk klote level

10. SluipSchutter13

SluipSchutter13 XboX 360

Leuk Bevonden:
    0
    Kzit vast in dat vulkaan level, kheb net dat paarse dinosaurusje geofferd, op die kop van de grote Dinosaurus geweest maar wat moet ik nu doen?
    Alvast bedankt

11. Shammo

Shammo Ik in dat pak

Leuk Bevonden:
    0
    je moet op de neusgaten springen van die kop van die grote dino en dan moet je als er een gloeilamp komt op B drukken. Dan strooit hij in een filmpje zout in zijn neusgaten waardoor hij niest en al het slijm van zijn tong weggaat en zo kun je in de mond treden van die grote kop :p

Ik zit zelf ook vast, ik heb net voor de tweede keer die bijenkorf gaan halen. Nu heb ik nog steeds niet genoeg geld voor die ton aan die windmolen, maar ik zie daar een bundeltje geld roepen daar aan die berg honing. Het probleem is dat ik niet weet hoe ik aan dat bundeltje geld geraak. Moet ik iets met die knoop aan die boomstam doen, want daar hangt een touw aan ?

12. Meneer Stefan

Leuk Bevonden:
    0
    Ik zit ook vast. Ik ben al een tijdje geleden in de Poo Cabin geweest, gehaald en weer verder gegaan. In dat level aan de rand van dat "meer" met die draaikolk, dat level heb ik nu óók gehaald. (Dat is dat level met Bullfish enzo)
    Als ik dus weer uit dat level kom, moet ik weer terug naar de Poo Cabin (heb ik van GameFaqs), maar ik kan dat watervalletje niet opkomen, om zo weer terug bij de Poo Cabin te komen. |:-

Weet iemand hoe ik hier verder moet???

13. magnum

magnum Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Bullfish

wat moet je precies doen in de bullfish level.
    Ik heb het geld al gepakt boven in de toren en nu loop ik doelloos rond.

14. Noedel

Noedel Belg

Leuk Bevonden:
    2
    Je moet langs de andere kant, dus juist als je uit dat level komt helemaal rechtdoor (wel oppassen voor de draaikolk) en dan in die stroomversnelling naar beneden en dan kun je op de rand van het land springen vanuit het water en zo naar de poo-cabine lopen :)

15. Noedel

Noedel Belg

Leuk Bevonden:
    2
    Aan de linkerkant zie je daar een paar gaten in een honing-achtige achtergrond. Je moet eerst in het gat linksboven springen, dan springen naar het gat rechtsboven, en daarin kun je gaan en kom je bij het geld terect! :)

16. Meneer Stefan

Leuk Bevonden:
    0
    Bedankt! ;)

17. JT Chinaski

JT Chinaski Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Wat moet je bij dat stier doen? ik begrijp er niks van.

18. Noedel

Noedel Belg

Leuk Bevonden:
    2
    Dit werd al een paar pagina's terug uitgelegd, maar ik quote het nog even voor je ;)

19. JT Chinaski

JT Chinaski Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Ik zit vast in het spel heb net die stier verslagen en alles is onderw ater en heb zo'n hoop strond op zo'n gast laten vallen maar waar moet ik nu heen? ik ben ook naar die draai molen gelopen en daar stond een gast ion een ton die zei dat ik geld moest geven opfzo maar ik had niet genoeg geld? en wat nu? ik zie nog wel een geld hangen bij zo'n toutje maar daar kan ik niet komen.

20. Meneer Stefan

Leuk Bevonden:
    0
    GameFaqs:

Deel Deze Pagina