Ow ok maar het zijn maar 4 delen ja. Ik had het nog ff geschekt op gamefaqs maar daar staat ook dat het 4 delen zijn . Dus je hebt het bijna uitgespeeld.
Ja ik ben nu bij de eindbaas.. Die is irritant! maar mn zusje heeft me nu van de xbox afgekickt dus ik ga vanmiddag weer proberen
Lol weet je hoe die moet? Eerst lukte het niet maar toen kwam ik 8er iets. Als je wilt weten hoe het moet lees dan de spoiler Spoiler Je moet aan die hendel gaan hangen dan in dat pak gaan. En springen als hij met zijn staart slaat en bukken als hij bijt. Als hij heeft gebeten moet je snel hem slaan en dan bij zijn staart pakken en hem rondslingeren en loslaten bij dat gat.
Ja dat bukken wist ik niet, dus kging de hele tijd dood anyway, ik heb m nu uit.. Spoiler Droevig einde, maar wel geniaal dat het spel opeens stilstaat
Ja maar wel een beetje simpel.. Wel chill dat je Chapters kan kiezen, ik ga echt de leukste missies nog een keer spelen
@JKI en Gaming 4 Ever Spoiler Je moet die poo-ball helemaal naar boven rollen echt tot et topje . Dan spring je op die bal en dan spring je nog 1 hoger en dan kom je bij dat geld.
Ik mis nog 1 zo'n geldding in het level met die poo-balls enzo, maar ik mis 'm ook in het eerste stukje en ik kan hem niet vinden. Waar ligt 'ie? En ook al zou ik die twee hebben die ik nu mis, dan zou ik nog niet genoeg geld hebben. Ik heb nu nl nog maar $1310. Ik begrijp 't niet meer. Het laatste wat ik heb gedaan was met die zwemmende hond, wat nu?
@JKI Spoiler Je moet zo'n poo ball naar boven duwen en dan in zo'n gat duwen dan komt er een korte cutscene dat daar beneden dat hout stuk gaat. Daar ga je dan in dan kom je bij een waterleiding met allemaal messen, deze mag je niet aanraken. Dan kom je bij een tolpoortje, waar je naar een nieuw level kunt Heb je er wat aan?
Waar moet je 'm naar boven duwen? Want bij die grootste berg heb ik 'm al naar boven geduwd, toen kwam hij er dus beneden weer uit. Maar als je daar in gaat kom je bij zo'n maf monster dat niet kan zingen.
Ja Spoiler daar spring je een klein stukje naar beneden. in dat gat waar dat beest in verdwijnt. Dan kom je bij een nieuw stuk. Zeg ff als het nog nie lukt
@hayabusa halo Spoiler Loop naar buiten naar die bruine kist die nog steeds zo blijft rondspringen. Hij springt steeds rondjes en op een gegeven moment stopt hij ff en gaat dan weer verder. Als hij stilstaat moet je er snel opspringen met die hoge sprong en dan kan je weer met zo'n hoge sprong bij een raam komen spring daarin. Dan moet je ff lopen over een paar balken en dan een paar vleermuizen afmaken met vlammwerper en dan aan het einde kan je op B drukken en moet je dat touw waar die hooivork aan hangt stuk schieten.