1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Conker: Live & Reloaded

Discussie in 'Algemeen' gestart door Meneer Stefan, 24 jun 2005.

1. Noedel

Noedel Belg

Leuk Bevonden:
    2
    Ik zit vast daar in dat oorlogslevel als je in die tank kan kruipen en dan over die brugjes moet rijden die je zelf naar beneden moet doen..ik ben tot het laatste platform gereden...maar wat moet je dan doen? :confused:

2. JKI

JKI Ik wil bolletje

Leuk Bevonden:
    0
    Wat moet je eigenlijk bij die bank doen waarvan het bruggetje ervoor kapot gaat?

Edit: en nadat je die dino hebt geofferd?

Laatst bewerkt: 5 jul 2005
  3. noob

noob Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    @Noedel
    Je moet die poten stukschieten van die uitkijk toren. Elke keer als je 1 brug naar beneden hebt gehaald kan je zo'n poot schieten. En daarna moet je in dat gat springen waar de uitkijk toren in verdween
    en @ JKI
    Welke bank? Heb je de war al gehaald?

4. tomdamasker

tomdamasker wachten duurt lang

Leuk Bevonden:
    0
    @ JKI:
    je moet op de steen van die priester gaan staan en als je dan boven op de kop van die stenen dino staat, moet je in zn neus gaan staan, de rest is heel logisch. En die bank, die komt vanazelf aan de beurt, maar daarvoor moet je nog een hele tijd wachten

5. Joene90

Joene90 Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    @JKI
    Als je na de oorlog terugkomt is de molen verdwenen, daar kan je inspringen en door een portaal gaan en dan ben je aan de overkant

6. noob

noob Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ow die bank. Op het laatst :p. Dat duurt nog wel ff ;).

7. Joene90

Joene90 Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Vraagje: Bij ChapterX Second Assault (of Beach Dead in multiplayer) moet je die blokkades opblazen en die proffessor vermoorden. Hoe doe je dat, gewoon alleen maar knallen totdat ze opzij gaan? En die proffesor lukt al helemaal niet :confused: heeelp :p

8. noob

noob Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Die blokkade kan met vlammenwerper en dan de upgrade. Dan is hij sterk en zo kan je ook die proffesor afmaken :p. Mischien ga ik die Missies bij chapter X ook nog ff doen :p

9. Joene90

Joene90 Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    bedoel je dan zn tweede wapen of de versterkte versie van zn eerste?

10. noob

noob Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    zijn 2e d8 ik. Het is dan een laser geworden

11. Joene90

Joene90 Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    ok chill :D kga weer even spelen :p

12. JKI

JKI Ik wil bolletje

Leuk Bevonden:
    0
    Het kan met veel meer wapens, eigenlijk met alle. Zelfs sneekers zwaard kan je die poorten kapotmaken. Maar met demolisher gaat het het beste :cool: .

13. Noedel

Noedel Belg

Leuk Bevonden:
    2
    Je kunt die poorten het best kapotmaken met de acidmode van Thermophile

14. Joene90

Joene90 Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Tis me al gelukt.. maar in die derde missie heb ik echt geen idee wat ik moet doen en waar ik naar toe moet (met SHC).. iemand tips?

15. tomdamasker

tomdamasker wachten duurt lang

Leuk Bevonden:
    0
    hoe heet die? Castle von Tedistein?

Dan dit
    je moet op 4 punten gaan staan, zeg maar verglijkbaar met territories bij halo, als je alle 4 de punten in bezit hebt moet je in een machine gaan staan

16. magnum

magnum Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Wat is precies de bedoeling in de disco, een steen heb ik op de knop gelegd voor de deur te openen. Dan ga ik drinken en worden de robots een steen als ik er tegen aan pis. Vanaf dan weet ik niet meer wat ik moet doen????

17. Joene90

Joene90 Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Ik geloof het wel, ik heb ze alle drie achter elkaar gespeeld met ChapterX.. het is die ene met die machine iig

18. noob

noob Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    @magnum
    Je moet ze dan naar beneden pissen zodat ze in die gaten vallen en dan die ene op die andere plaat leggen

19. JT Chinaski

JT Chinaski Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Lukt me echt niet, ik kom niet bij dat hendeltje veel te hoog..

20. Stryker

Stryker *

Leuk Bevonden:
    1
    Misschien een hele stomme vraag hoor, maar in dat level met die tank en die bruggetjes dan moet je die poten van die toren eraf blazen. Ik heb het eerste bruggetje inmiddels naar beneden gegooid, maar nu ben ik bij dat tweede bruggetje maar hoe kom ik daar aan de overkant. :eek: :confused: Bij het eerste bruggetje kon je aan de onderkant er zo opkomen maar dat kan niet bij de tweede? En via de zijkant gaat ook moeilijk...

Duo Maxwell: Je moet ook onder dat hendeltje staan en dan rechter trigger en dan A dan doe je zo'n hoge jump dan red je het wel...

Deel Deze Pagina