1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Conker: Live & Reloaded

Discussie in 'Algemeen' gestart door Meneer Stefan, 24 jun 2005.

1. noob

noob Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ja wat stryker zegt voor duo maxwell.
    @stryker: je moet zo'n hoge sprong doen en dan met je staart zo zweven en dan kan je er vlak langs d8 ik.

2. Stryker

Stryker *

Leuk Bevonden:
    1
    Laat maar.

Laatst bewerkt: 6 jul 2005
  3. Joene90

Joene90 Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    @noob & Stryker: een hoge sprong kom je meestal niet verder mee dan een normale, alleen hoger. Gewoon een sprong met aanloop en op het goede moment helikopteren :p (aan de linkerkant)

4. being-xboxed

being-xboxed Peace here!

Leuk Bevonden:
    85
    Vraagje:Blijft de singleplayer platform of komen er na een tijdje ook echt wapens? Ik bedoel het is best grappig maar ben weer an schieten toe :)

5. noob

noob Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    OP het eind komt er een oorlogs stuk. Dan krijg je 1 wapen ;)

6. Joene90

Joene90 Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Je hebt eerst nog een missie met een shotgun dat je zombie's moet knallen, dan komt de oorlog en de laatste missie heb je nog 1 stukje waar je moet schieten

7. party crusher

party crusher VGcats is de shit

Leuk Bevonden:
    0
    k zit echt helemaal vast bij die boiler kamer.
    je weetwel waar je eerst die kleinde draakjes moet uitpissen en dan die boiler met zijn kloten.
    mijn vraag luid: hoe verslaa ik die boiler. ik heb alles gebrobeert, k heb ook gekeken bij een walkthrough en precies gedaan wat er werd gezegd.
    ik kan gewoon die handels niet naar beneden trekken, die dingen die een of andere drab over die boiler gooit.
    kan iemand mij hiermee helpen?

8. Meneer Stefan

Meneer Stefan Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Je moet gewoon de hoge jump gebruiken (R + A), dan naar 'em toe rennen en op 'B' drukken. ;)

9. Joene90

Joene90 Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Volgens mij moest je hem op de achterkant raken.. iig wel iets met B ;)

10. party crusher

party crusher VGcats is de shit

Leuk Bevonden:
    0
    bedankt jonges
    k wist namelijk niet dat je ook zo'n hoge jump kan doen.
    tis bytheway gelukt.

11. Meneer Stefan

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb ook een vraag. Ik zit nu in het lvl nĂ¡ Soprano. (Uga Bega ofzo) Ik ben al aardig ver. Ik heb net zo'n masker op de bovenkant van m'n kop gezet en moet nu die Cave-men naar die bar (Rock solid) leiden. Je begint onder zo'n brug en krijgt een cut-movie van: I'll pop him first, then it's your turn, zoiets zegt hij tegen die Cave-men. Op GameFaqs staat dat je ze na de deur moet leiden. :confused: Ik zit hier vast, want als ik naar die deur ren, gaat die gozer voor de deur me doodmaken :'-( en voor die deur lopen allemaal gozers van steen. (ookwel irritant)

Hoe moet ik hier verder??? want ik kom die bar niet in. (ik heb $1410, voor het geval dat nodig is)

Laatst bewerkt: 10 jul 2005
  12. Panzerdelta

Panzerdelta Konnichiwa!

Leuk Bevonden:
    0
    voor de bars heb je allemaal steen gasten die moet jij als eerst slaan en daarna gaan die holbewoners er op los slaan is iedereen dood loop naar de deur toe

13. Joene90

Joene90 Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Je moet zorgen dat die kleine ventjes achter je aan lopen, en die gaan dan de cavemen mollen.. Hoe je dat doet:
    Zorg dat de drakentong niet meer beslijmd is door in allebei zijn neusgaten op B te drukken (je komt daar door het mannetje met de steen). Dan moet je even het spul achterop zijn kop ophalen, en dan kan je in zijn bek gaan. Aan het eind vind je een wolvenkop, zet die op je hoofd en die kleine mannetjes volgen je. Loop nu op de cavemen af en zorg dat die mannetjes ze verslaan
    succes!

14. Meneer Stefan

Leuk Bevonden:
    0
    Joene90 en Panzerdelta, very much thank you! (goed engels he :D )

15. Joene90

Joene90 Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    No problem (geeft niet ;))

16. Panzerdelta

Panzerdelta Konnichiwa!

Leuk Bevonden:
    0
  17. Meneer Stefan

Leuk Bevonden:
    0
    Ik zit alweer vast! (ik moet ook bij de racegames blijven |:- ) maar ik verwacht niet dat jullie me kunnen helpen. :'-( Bij die race over lava om je geld terug te krijgen. Het is een race stukje ( :9 ) maar het lukt me niet. Anyway, hebben jullie tips, zeg ze! Maakt niet uit of ik er niks aan heb, alles helpt vast wel.

18. Joene90

Joene90 Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Je moet die ventjes slaan met R, en je moet heel erg uitkijken voor die dino.. Je moet ook niet vergeten dat je kan springen (was ik eerst wel vergeten :p) met A. Ehm en als je 2 van de 3 mannetjes hebt geslagen moet je oppassen, want dan komt er opeens een verandering in de bochten (er wordt er eentje nog scherper naar rechts), waardoor je misschien de eerste keer tegen een hek aan knalt.. Als je de derde ook hebt verslagen moet je de schans nemen om naar het laatste geld te springen. Succes!

19. noob

noob Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ja dat is echt een moeilijk stuk, vond ik persoonlijk het moeilijkst dus erg veel suc6 en keb 1 tip: veeel proberen :p

20. Genassix

Genassix Endless Challenge

Leuk Bevonden:
    3
    Edit: :eek: oeps verkeerde thread.

Deel Deze Pagina