Joene en noob zijn egt veels te snel voor mij. Ik krijg de kans niet meer om te helpen. Ik had ergens gelezen dat je, als je het spel hebt uitgespeeld, je hem ongecensureerd (klote-woord) kon spelen. Weet iemand of dit kan en hoe het moet?
sorry dat we zo snel zijn ik weet niet hoe het moet, maar je hebt ongecensureerd wel helemaal goed geschreven
De waveboard race is echt kut wat je wel moet doen is springen anders val je steeds in de put en crashed je board ik heb er een half uur over gedaan werd er echt gek van. Springen doe je met A uit mijn hoofd
Ik deed er opzich niet eens zo heel erg lang over om die race te winnen, maar wat me zo ontzettend irriteerde was die dino die het leuk vond om midden op het parcours te gaan staan en daar naar vogeltjes ging zitten kijken (oftewel stilstaan) .
Als we het toch over irritante stukken hebben, heeft iemand een goeie tip in spooky nadat je die dikke vleermuis gevoerd hebt.
Dat is nadat je een vleermuis bent geweest toch? je moet niet vergeten dat je als je R ingedrukt houd er een laserpuntje uit je shotgun komt, dat schiet wat makkelijker.. Verder moet je niet springen als je niet zeker weet of je het daar beneden wel overleeft, want geloof mij je overleeft het niet. Als je gewoon alle zombies killt (desnoods van bovenaf) en de vleermuizen met de katapult afschiet (zoek voor de B-plek) kan je op zoek gaan naar de 3 sleutels (als je de 1 gevonden hebt kan je pas naar de volgende) en daarmee de deur openmaken. Dan moet je weer op zo'n barrel rollen naar beneden zoals je eerder hebt gedaan bij de molen. Stuur alleen met de linker analoge stick, en pas heel erg op dat je niet in de gaten valt. Succes!
Hmmm ik heb ook een **** probleem: Ik ben bij die 2 gasten die tol vragen(1000) ik heb maar 810 en ik weet waar 2 andere pakketjes van 100 liggen, maar..... Ik kom er niet bij!!! De een ligt op die "poep" mountain en de andere in dat bergje waar in het begin die wespen zitten. Bij die eerste weet ik hoe ik er moet komen maar... das onmogelijk! Ik kan gewoon niet op die pooball blijven staan. Bij dat andere "green stuff" heb ik geen flauw idee hoe je er moet komen ` HELP!!!!
Van die pooball, je weet dat je hoger kan springen met R + A he??? Gewoon dat doen, er recht boven vliegen en dan pas laten zakken, zo recht mogelijk naar beneden, dan blijf je als het goed is wel staan. Dan weer met R + A op die top springen. (IMO is dat moeilijker dan op die bal komen) En van die bijen, leg es iets duidelijker uit waar het is, ik kan het me niet meer herineren Kijk anders eens bij de Faqs van Gamefaqs voor Conker. (klik ) Ik heb diezelfde link in de beginpost gezet, een link naar de Faqs op Gamefaqs voor Conker!
Op die pooball zou je moeten kunnen staan, zo ben ik ook bij het geld gekomen. En bij die wespen moet je in één van de twee gaten springen aan de voorkant, maar niet de onderste want daar komt een of andere worm uit die je bijt. Je springt dus in de tweede van onder, dan loop je erdoorheen. Je komt dan aan de andere kant van de berg uit, daar spring je weer een gat omhoog, daar loop je dan weer doorheen en je bent er.
Jup je moet door een gat lopen.. maar je kan ook springen met R+A, maar dan ben je echt lang bezig ik was echt een half uur alleen maar aant springen maar goed, als het goed is kan je dus ook door een gat lopen. En die pooball is mij op een of andere manier in een keer gelukt
Bij mij ging het eigenlijk ook niet zo moeilijk, het kostte me alleen een paar keer van de berg vallen om te ontdekken dat je het ook met een pooball kon doen .
hehe ik hoorde m schreeuwen voordat ik erachter kwam dat je die pooball omhoog moest duwen.. dus ik probeerde te springen en toen haalde ik t niet, dus ik dacht kom ik nog wel op terug.. en toen ik die pooball boven had sprong ik dr dus in 1 keer op
Ik had die pooball al naar boven gerold en weer naar beneden laten vallen door dat gat voordat ik hoorde dat er geld op die berg lag. Kon ik dus wéér opnieuw die pooball naar boven rollen (daartussen zat dus nog dat half uurtje van de berg af vallen).
Nou ik zal het ff proberen, maar ik ben bang dat ik niet op die poo ball kan blijven staan Edit: zijn er niet nog andere manieren om aan geld te komen?
Volgens mij niet, volgens mij moet je gewoon alles pakken.. Anyway, niet vergeten met A+R springen, dan spring je hoger
Voor iedereen met die lava-race. Wacht met racen totdat die brul van die dino verdwenen is,en dan full throttle dan kom je namelijk beter uit en staat die dino ( bijna) niet in de weg. Have Fun!
Dat had ik eerder moeten weten . Maar als je meteen begint staat die dino alleen de eerste paar rondjes in de weg, daarna niet meer (bij mij tenminste).
Ik heb dat stukje net weer ff geprobeerd, want ik zit er ook vast. Ik heb 20 rondes eraced zonder fouten, 'k kwam alleen m'n "tegenstanders" niet tegen. Rijdt ik een andere route ofzo?