het normale spel is gewoon een platformer op hezelfde niveau als Mario, alleen dan wat meer gericht voor op de tieners onder ons de multiplayer bevatte allerlei onderdelen, waaronder een shootgedeelte wat je nu dus live kan gaan spelen, toch was de multiplayer op de N64 niet van het niveau goldeneye ofzo, maar 't ging meer om de korte fun die je er aan beleefde
ik zie net op play.com dat deze game voor 2 april gepland staat, is dat waar? dat zou volgende week al zijn...
http://www.insidegamer.nl/content.php?id=959 juli 2004 dus! Als ze het halen dan . Maar ben erg benieuwd, hele zomervakantie Conker'en zie ik wel zitten.
Juli las ik net ook op Insidegamer. En das een goeie zaak want Rare mag wel weer even flink van zich laten horen. Ik hoorde dat ze het origineel een drastische makeover gingen geven met (naast opgepoetse graphics) ook een paar extra levels (mogelijk parodieen op Lord Of The Rings!!) Beter en groffer uitgewerkte humor van het origineel Ik hoop alleen dat ze ook gameplay-wise het een en ander hebben gefine-tuned want het aantal moves van Conker was nou niet om over naar huis te schrijven, niet dat het echt nodig was, maar ik zie persoonlijk toch liever iets meer diepgang in de gameplay zoals bij Banjo Kazooie/Tooie bijvoorbeeld...of ze stoppen er gwoon een demo van een nieuw deel in de Banjo reeks bij..onaangekondigt... *Droomt verder*