Overigens is dit de US versie. Klopt het dat wij geen dlc kunnen downloaden? Updaten kan, volgens een snelle google search, wel.
Volgens mij zit er ook een online pass bij deze game en kunnen we deze ook niet activeren. online co-op is dus uitgesloten. daarnaast zijn er 3 gratis dlc packs met missies en bosses die wij niet kunnen downloaden. Overigens heb ik deze erbij besteld voor gratis verzending:http://www.play-asia.com/soft-armor-solid-greenyellow-paOS-13-49-en-70-18xb.html
Thx, die noodles werkte niet meer, kreeg je wel nog verzendkosten erbij, en ze hadden ook geen snoep meer cheap haha, dus dan deze maar erbij
Ik geef juist wel om de co-op. Er zit namelijk ook matchmaking co-op in de game, dus ik heb al een mail gestuurd naar play-asia. Klotezooi, ik zoek dit soort dingen altijd uit voordat ik een game koop. Doe ik het een keer niet, was het nodig
Yeah maar ook de helft goedkoper dan hier in de winkel. Heb de afweging gemaakt, wordt er multiplayer of co-op gespeeld= nee. Dan is het de moeite waard voor 19 euro
Metal Gear Solid: The Legacy Collection €6,73 bij play-asia.com :{ http://www.play-asia.com/metal-gear-solid-the-legacy-collection-paOS-13-49-en-70-70l7.html WTF Zal wel een fout zijn, dus zo maar even bestellen. Iemand ervaring met deze website ? En zal ik invoerkosten moeten betalen ? Play-asia heeft wel vaker mooie aanbiedingen. Maar bestel er nooit vanwege eventuele douanekosten.
prima site en volgens mij hoef je voor een game van een 10tje sowieso geen invoer te betalen toch? mag je belastingvrij invoeren komen bij play-asia alleen wel altijd nog wat verzendkosten bij, in dit geval meer dan wat de game kost volgens mij
Toen ik vanochtend bezig was met een bestelling waren er 2 verzendmethodes die gratis waren. En de laatste keer toen ik daar bestelde waren de kosten maar een euro of 2/3. Dus het valt hoe dan ook mee
Ik heb die collectie even in de checkout gezet, goedkoopste is 8 dollar via snail mail en onverzekerd maar dat zal dan wel zijn omdat het een soort box is en geen gewone dvd case?
Heb even op internet opgezocht. En als je bestelling onder de €22 is hoef je geen doanenkosten te betalen. Dit zijn trouwens de verzendkosten: @DulleNL waarom is het bij jou zo goedkoop hehe