PS4 + camera, 2x dual shock 4 en Killzone Shadow Fall voor €500 http://www.amazon.de/gp/product/B00EYZW58W/ref=oh_details_o00_s00_i00?ie=UTF8&psc=1 Was hiervoor alleen te bestellen bij Amazon Frankrijk (waar het nu ook uitverkocht is).
Geen flauw idee eerlijk gezegd. Het is wel een mooie aanbieding. Maar ik ga mijn gegarandeerde day one pre-order niet cancelen. Wil geen risico lopen. Als deze bundel ook in Nederland beschikbaar was, had ik hem allang gepre-orderd. €500 is een zeer nette prijs voor wat je krijgt.
Geen DAY ONE levering. Meerdere mensen zeggen dit op de franse amazon. Gebruik chrome, auto translate fr-ned en dan zie je de gesprekken hierover. Ze spreken van een levering nog voor de kerst. Tevens is de voorraad niet op van amazon.fr, je kan je alleen aanmelden zodat zij jou een notificatie sturen zodra het artikel beschikbaar word. Ik zou persoonlijk voor de franse versie gaan, daar ik niet weet wat de duitse versie van Killzone zal zijn... Een cut versie? groen bloed? minder geweld?
Ni No Kuni, voor 15 euro als je snel bent bij play-asia. Must buy voor die prijs mag je hem niet laten liggen! Zal wel snel uitverkocht zijn met die prijs.
Gewoon halen, ik heb ook nog steeds spijt van die keer dat ik Super Mario Galaxy 2 LE voor 15 euro zag liggen als dagaanbieding en niet gekocht had omdat ik geen Wii had. Een week later had ik een Wii
wowhd het hele weekend 15% korting: Voorbeelden: Last of us: 36 Beyond Two Souls: 45 Cod Ghosts: 48 AC Black Flag: 43 WatchDogs: 41!! Catherine: 19 Walking Dead: 27 Tomb Raider - Survival Edition -: 23 Proost
Gamerun bij bartsmit nu. Vandaag elk half uur een andere game in de aanbieding online. Nu, Bioshock Infinite voor 18 euro
Nu Assassins Creed 3 voor 18 euro.... Hierna komt FIFA 14!! (bart smit dus ...denk effe melden aangezien nieuwe pagina)
Nee. Doe het niet. Zelfs niet voor €5. edit: Oh, dat was de aanbieding? Ik dacht om de een of andere reden dat je erop zat te hopen.
€42 voor Fifa 14 is niet erg interessant. Hopen dat over een half uur The Last of Us erl voor een mooie prijs te krijgen is want deze moet ik nog steeds een keer halen
Ha, nee, bij AC ben ik tijdens deel 1 al afgehaakt. Never looked back. (bovendien heb ik die op de PS3 staan; Plus. Niet voor mezlef maar voor mijn neefje als ik straks de PS4 heb) Heb het vermoeden dat tLoU ook niet zo geweldige aanbieding gaat zijn... Voor de 360 is de volgende trouwens Gears Judgment...
The Last of Us gaat €34 kosten, dit lieten ze al weten via Twitter. Denken jullie dat Ni No Kuni nog langs komt? Inmiddels is die ook niet zo duur meer bij andere winkels.