Hier ook maandagavond Black Flag bij Saturn gekocht. Ze schijnen die inderdaad pas op 13 december weer binnen te krijgen. Niet netjes van ze dat de levertijd nog steeds op 'volgende dag in huis' staat.
Ja, wie niet?! Maar als het echt veel geld scheelt zou ik het wel overwegen, al is een doosje en disc wel altijd fijner en leuker. Tenminste, als er een boeje bijzit.
Ik heb meer het gevoel dat ik daadwerkelijk iets heb gekocht wanneer ik het fysiek in me hand heb. Alleen als het echt een stuk goedkoper is inderdaad, dus gewoon 50% korting ofzo dan wil ik best downloaden.
True! Zitten er bij PS4 games wel boekjes trouwens? Bij de Xbox 360 werd dat echt lame zo'n leeg doosje!
Vooral bij een game waar ik nauwelijks iets van snap en de tutorial bestaat uit 67 moves zou ik een handleiding wel fijn vinden. (NBA) Op de Vita had je vaak nog een heel mooie digitale handleiding, maar dan moet je steeds switchen tussen de game en de handleiding. Niet ideaal. Ik mis handleidingen.
Tja, tegenwoordig moet je al blij zijn als er een blaadje bij zit met de controls..... De boekjes lezen was altijd het eerste wat ik deed bij een nieuw spel; sommigen waren bijna kunstwerkjes! (die van Metal Gear Solid bv)
12 kerstdeals op PSN nu: NFS: Rivals: 29,99 Rayman Legends Vita: 14,99 Met PS+ extra korting. Leuke prijsjes.