Ik geef het op voor vandaag, Die twitter share toestand is niet gedaan maar wel geregistreed en geeft een code die al gebruikt is. En dat aanmelden voor updates wil ook niet lukken om wat voor reden dan ook.
En dan Uncharted enzo missen? Idd beetje knullig hoe het af en toe gaat, maar je ging die mini's waarschijnlijk toch niet langer dan een half uur spelen.
Vermaak me er dan ook opperbest mee Die challenges (of bonuslevels) zijn wel tering lastig Aan de andere kant: I like a challenge.
Uncharted enzo? Jammer genoeg is voor mij "enzo" te weinig om daarvoor een console te kopen. Te weinig exclusieve titels die mij boeien. + Uncharted serie + Wipeout + Heavy Rain + Last of us + Journey + Flower + Flow Dit zijn voor mij de titels die ik prachtig vindt, de rest boeit me niet zo. Killzone meerdere keren geprobeerd, maar het ligt me ook niet. Plus de controller vindt ik crap ;-)
Devil May Cry HD Collection voor 21 euro incl. The Walking Dead - A TellTale Games Series 26 euro inclusief
Dat is inderdaad heeel goedkoop, als je het pakket vergelijkt met andere sites betaal je iets rond de €100. Maar die laad en speelkabel staat er niet bij als je op de website van bartsmit gaat kijken. Zelf heb ik maar 1 controller maar heb niet echt een 2de nodig.
Weekaanbiedingen play-asia: * LEGO Star Wars III: The Clone Wars voor 12.64 euro exclusief * Inversion voor 7.41 euro exclusief * Resident Evil 6 voor 20 euro inclusief * Naruto Shippuden: Ultimate Ninja Storm Generations voor 19 euro exclusief
3 maanden extra ps+ http://blog.us.playstation.com/2013...up-for-a-1-year-membership-get-3-months-free/ ook in de EU?