Online kun je aan het einde van het betaalproces een promotiecode invullen, gebruik hiervoor 3is2 en de korting wordt automatisch verrekend. Dus online moet je er ook gewoon drie voor fullprice kopen, niet zo'n 'feest' als met Saturn website destijds.
Mediamarkt heeft in het verleden ook een aantal keer zo'n "saturn" ding gedaan op hun site, dus vandaar dat ik dacht dat dat nu ook zo zou zijn.
Ik wil Fifa atm best wel graag, ac4 wil ik ook nog wel voor het avontuur, alleen 3de game twijfel ik dan tussen Rivals - Knack of Lego marvel. Maar twijfel uberhaupt, want klinkt wel goedkoop maar kost toch nog wel ff gauw 130 euro voor 3 games
Geen idee of het echt een koopje is maar zojuist kreeg ik bericht dat Bart Smit een PSN+ abonnement van 365 dagen op voorraad heeft voor €37.49
Het is de "normale" prijs als PS+ ergens in de aanbieding is dus goedkoper zul je het waarschijnlijk niet vinden
Watch Dogs, The Witcher en Driveclub voor ±50,- bij Bol.com http://www.bol.com/nl/p/watch-dogs-special-edition/1004004013556913/
CRM-250-INP-SA45YTB Met deze code nog €2,50 extra korting. Heb Watch Dogs voor ~€45 maar even gepreorderd.