Ik vind het concept geweldig, maar dat t lego is verpest t voor me Als t gewoon open world cartoony marvel was had ik niet getwijfeld
Volgens mij geen Online coop, wel local. Voor 20 euro zou ik geeneens twijfelen, misschien wel de tofste lego game tot nu toe. Gotta catch em all! Onee, das wat anders...
het is volgens mij ook gewoon echt een goede game, zowel als Lego Game en als Marvel game alleen Lego games moeten natuurlijk wel een beetje je ding zijn
Ook besteld en net al bezorgd. Had hem wel al op de PS3 maar voor dit bedrag neem ik graag de PS4 versie. Ruil ik mijn PS3 versie wel voor Child of Light
Het is toch altijd hetzelfde met mij Gisteren Lego in mijn mandje gezet, maar twijfelde nog even. Vandaag dan toch bestellen, is ie terug naar 40 euro. fffuuuuu
Levertijd staat bij mij 5-10 dagen, heb nog geen verzendbevestiging gehad. Ik zie 'm wel verschijnen.
Daar zit een luchtje aan... Anyway, bij Intertoys: Vita WiFi + 4GB + Fifa Football 129.98 Vita WiFi + 4GB + Fifa 13 129.98 /edit: het is een doos in een doos, dus je hebt gewoon een Vita in originele doos en omdoos met game (download) en geheugenkaart.