Contrast was een launch game, ik denk niet dat die regel al van toepassing kón zijn. Ze konden moeilijk de toekomstige metacritic score voorspellen. edit: Contrast verdiende trouwens meer
Contrast had inderdaad nog geen rating toen de game in Plus belandde, dus niet echt een goed voorbeeld. Bij Knack ligt dit wat anders aangezien de score al lang bekend is. Ik gok dan ook op Killzone als 1e retailgame.
Ik vond Contrast best vermakelijk eerlijk gezegd. Geen topgame, maar voor een weekendje is hij best leuk. Ook een easy platinum en hij was gratis. Dus mij hoor je niet klagen. Maar ik bedoelde meer dat ik Knack niet snel goedkoper zie worden dan €30. Al helemaal niet in een Nederlandse winkel. Bij webwinkels als Play-asia.com kan je games altijd voor een stuk goedkoper importeren. Maar ben zelf geen fan van importen. Daarnaast prefereer ik sowieso fysieke spellen. Aangezien je die nog kan doorverkopen of ruilen met andere games. Maar goed, dat is voor iedereen verschillend natuurlijk.
Ja okay, goedkoper kun je inderdaad niet krijgen (behalve marktplaats misschien) Zelf ga ik meer voor het digitale dus ik wacht nog braaf even op Plus @DulleNL, je hebt gelijk score was toen niet bekend.
Zavvi is toch onderdeel van The Hut Group? Even mijn mail gecheckt, maar ik zie nergens een kortingscode oid staan.. Ik heb gewoon de game besteld nu prima prijsje voor een game die ik graag wil hebben.
Iemand zn rayman al verstuurd? Kreeg een excuus van zavvi dat ze hem nog steeds niet hadden verstuurd
The Order 1886 voor €44,99 bij Wehkamp Zal wel een fout zijn. Maar heb 'm toch maar in de pre-order gedaan.