Sowieso is het wel een scherpe prijs Tomb Raider redefined is bijvoorbeeld ook nog 45 Euries gemiddeld.
Dark Souls 2 - 18,75 Volgens mij het goedkoopste dat hij tot nu toe is geweest van alle platformen (pc is zelfs duurder). Helaas is de PS3 versie de slechtste van de 3.
PS4 - LAST OF US REMASTERED £31.48 with code ENG at zavvi while the england match is on. You have the best part of an hour. Zojuist getest, Je komt op 39.38 Euro ;-) Je hebt nog 45 minuten.
Gamemania heeft een aardig crazy deal.... Lever je 160gb PS3 in en koop voor 249 een PS4. Zie het net in hun kleine krantje staan.
Yeps. Moet minimaal 160gb zijn. Zelf heb ik een 40gb ps3, dus i am out of luck. Nou heb ik nog een HDD van 120 die ik eraan kan hangen, maar dat kan niet samen met die 40gb HDD die er al in zit he?
Ik had het denk ik wel gedaan, want van al mijn games hoef ik alleen Infamous 2 nog uit te spelen. Maar helaas...helaas kan de PS3 geen twee HDD's tegelijk aan.
Denk ook niet dat ze het zouden aannemen. Want mij 160gb heb je normaal een Slim/SuperSlim en jij hebt nog het eerste model. Denk niet dat ze die wiollen hebben
Dat ook nog inderdaad. Maar heb het net op Google gezocht, tis sowieso niet mogelijk. Vrienden van me hebben het over om een PS3 160gb van Marktplaats voor 80 te kopen en dan inleveren. Good luck with that
Bol.com heeft drie nieuwe bundels online staan om alvast te reserveren: Witte PS4 + Destiny bundel: €439 Zwarte PS4 + Destiny bundel: €439 Zwarte PS4 +The Last Of Us Remastered bundel: €429 Misschien interessant voor de mensen die toch Destiny of The Last Of Us willen halen.