Moet kunnen als je het er maar bij zegt imo, het zijn opzich wel links die in dit topic passen. Als je nog geen PS4 hebt is 30/40 euro voor een kraker bij een betrouwbare webshop als Bol.com zeker niet verkeerd. 37,59 voor Last Of Us Remastered: op Wowhd.nl (geen sluikert link)
Die Destiny bundel is toch wel nice. Maar die Last of Us bundel is ook vet Damn En idd geen affiliate links plaatsen.
Mijn excuses, dat wist ik niet en kon ik (correct me if I'm wrong) aan het begin van het topic ook niet terug vinden.
Kan gebeuren. Het is niet iets specifieks voor dit topic, maar voor het hele forum. Staat in de algemene regels iets over.
Call of Duty Ghosts Steelbook PS4, nu met de code 'ALLEENVANDAAG' zelfs maar 31,49 bij Zavvi. Toch maar kopen voor deze prijs? Ps. Nu geen partnerlinks, haha.
Murdered: Soul Suspect 27,50 bij YGZ http://www.yourgamezone.nl/epages/Y.../Yourgamezone/Products/17571#RemoteViewAction
Je bent er 6/7 uur mee bezig als platinums je niet boeien. Volg je de guides voor de collectibles dan ben je er 10/11 uur mee bezig. Ik vond het een vermakelijke game, lekker laidback gamen. Heb ook wat in het PS4 review topic gepost.
Die game krijgt overal slechte reviews, minstens een vijf. Ik zou je geld lekker bewaren voor The Last of Us.
Momenteel Tales of Xillia voor 20 euro bij bol.com en het is ook nog eens de Day One Edition Gister besteld en net binnen gekregen
Persoonlijk vond ik de game een tikkeltje tegen vallen....Tip: begin met Jude, dan is het verhaal ietsje logischer de eerste playthrough.
Stukje gespeeld bij vrienden, is idd behoorlijk vaag. Vooral in het begin als je nog nooit een game in de serie gekocht heeft. Met vage portals en Japanse weirdness. Maar voor 19 euro de Day One Edition, naja toch maar meenemen
Tales of Vesperia is in alle opzichten superieur; die game is echt heel, heel goed. Als je nog je 360 hebt, een dikke aanrader.