Murdered: Soul Suspect in de PS Store voor €11,99. Op een of andere manier heeft deze game altijd mijn interesse gehouden. Iemand die de game gespeeld heeft?
Yep, voor die prijs kan ik em aanraden! Verwacht niet te veel actie, vooral het sfeertje is erg leuk. Game is wel wat aan de korte kant.
thanks! Kan genieten van slow pace games waar sfeer en verhaal centraal staan. Vanavond even aanschaffen dan
Is toch een detective game, voor zo'n tientje misschien ook maar downloaden. Is weer eens wat anders.
Haha, morgen weer de hele dag man, ben benieuwd of ik hem gelijk uitspeel. Ik kijk altijd in ieder hoekjeet dit soort games Ennehm, yep, is een detective game. Je moet je eigen moord oplossen als geest zijnde.
Wow de Amerikaanse store heeft hele andere deals joh. Far cry 4, dragon age, destiny, fifa, telltale, wolfenstein en nog een hele boel andere aanbiedingen zie ik staan! Als je een US account hebt, zeker even kijken.
Murdered: Soul Suspect zou ik alleen kopen voor de easy platinum hihi. Maar ja, over een maandje komt Bloodborne. Daarnaast heb ik nog een aantal games die ik nog niet gespeeld heb. Dus ik laat Murdered: Soul Suspect wel even voor wat het is. @Maddmonkey Die telltale collectie is erg mooi geprijsd; 5 games voor 44 dollar (€3. Hier betaal je in de EU store zo €100 voor ofzo. Uiteindelijk toch maar besloten om hem niet te halen.
Wat (pre-order) games voor 44.99 of 49.99 euro bij Dixons met een code die je krijgt door 4 vrienden te mailen. Bloodborne €44.99,- Hardline 49.99 The Witcher 49.99 Project Cars 49.99 The Order 1886 44.99 DragonBallz 49.99 Batman 49.99 Phantom Pain 49.99 The Division 49.99 Homefront 49.99 Dead Islan 2 49.99 niet heel bijzondere deals, maar toch. Bloodborn het meest interessant denk ik. Heb eventueel nog een code voor de liefhebber.
Al die moeite en emails voor een bedrag waarvan de games op die release dst voor ongeveer dezelfde prijs te halen zijn.... Nah, ik skip.... ;-)
Eensch!, maar Bloodborne is nog wel aantrekkelijk. Nu zelfs 13 euro goedkoper dan de goedkoopste webshop.
Last of US 15 euro. http://www.cdkeys.com/playstation-network-psn/psn-games/the-last-of-us-remastered-ps4 Edit: PLEASE NOTE: A U.S. PSN account is required to activate this game. Zal wel niet werken dan denk ik? Weet niet hoe het precies gaat op PS.
Aantal games zijn nu goedkoper in de Store, waaronder Tomb Raider (11.99) en MGS Ground Zeroes (6.99). Twijfel of ik die laatste ga aanschaffen. Goedkoop prijsje, maar volgens velen is het een veredelde demo.