Elder Scrolls Online is in de aanbieding nu: 25eu Voor dat geld heb je een hele complete MMO zonder constant gebedel om geld, paywalls of ander irritant geneuzel. Zeker een aanrader.
9de kerstdeal is GTA V voor € 34,99. En een klein beetje korting op Star Wars Battlefront, vanaf € 46,89.
De 11de kerstdeal is FIFA 16 Deluxe Edition voor € 39,99 en de Super Deluxe Edition voor € 49,99. Hierna nog één deal te gaan..
In de nieuwe store sales naast Astebreed (PS4) ook maar Steins;Gate voor de Vita gekocht. Die game is fysiek voor de Vita 2de hands niet te vinden, en nieuw te duur.....dus nu voor 15 euro een mooi prijsje voor digitaal.
Resident Evil Revelations 2 is €18,99. Net gekocht. IMO een aanrader want het spel is niet eens slecht, de singleplayer (chapter 1) was wel tof, leuk om te spelen co-op met iemand ook. En daarbij krijg je toegang tot alle Raid chapters, dat is een mode waarmee je co-op online (of offline) telkens levels doorspeelt en nieuwe wapens unlocked, perks, etc. Aanradertje voor die prijs.
Kan iemand mij uitleggen waarom de normale Fifa 16 in de PS Store 70 euro kost, maar de Deluxe editie 35? Is dat alleen een uitbreiding?
Ze hebben deze week wezen lopen balansen en geconcludeerd dat er teveel Deluxe edities in het digitale magazijn liggen?
Mooie aanbiedingen momenteel in de PS Store; -Bloodborne GOTY 29,99 -Bloodborne The Old Hunters DLC 9,99 -Diablo 3 28 -Divinity Original Sin 27,50 .... en nog wat andere deals.
Ik wilde wachten tot de retail versie van BB GOTY goedkoper werd voor in mn verzameling. Maar voor dat tientje download ik em nu wel gewoon. Thnx voor het melden
Easter Sale in de Playstation Store, zie hier en hier. Had gehoopt dat Firewatch er tussen zou zitten, maar helaas.