Probeerde het zojuist, maar opeens begon hij te zeiken over mijn bestaande NLse account die hij wil verifieren met een phone-call, wat ik trouwens nooit heb ingevuld, dus dan krijg je allemaal dat soort bullshit-gezeik...
Van de week kon ik nog wel gewoon inloggen op mijn PayPal, dus geen idee waarom er nu gezeik is, maar ik ben sowieso wel een beetje klaar met hen...
Edit: Loopt nu te janken om bevestiging telefoonnummer, terwijl ik uiteraard een Amerikaans nummer heb gebruikt van een hotel ofzo en ze me dus niet daarop kan laten bellen...
Edit 2: Via een omweg (met CC een 10$ coupon gekocht) alsnog gelukt TLOU te kopen. Mooi bedrag. Ben trouwens geen groot fan van Uncharted en ook niet van zombies, dus ben benieuwd.
Enige kutte is nu dus wel dat ik 10 euro op een Paypal account heb staan waar ik dus verder blijkbaar geen fuck mee kan doen, want zowel PSN alswel die voucher-site wilden die Paypal niet accepteren...
Zal van de week even kijken of ik er op een andere site mee kan betalen en anders wellicht terug storten richting mijn NLse Paypal...
Laatst bewerkt: 18 jul 2016