GoW Ascension Collectors Edition voor 36 euro http://www.amazon.co.uk/God-War-Asc...73705531&sr=8-2&keywords=god of war ascension
Dagaanbieding play-asia: * Atelier Meruru: The Apprentice of Arland voor 15 euro exclusief. Verder zijn nu ook weer in de aanbieding: * Killzone Trilogy voor 21 euro inclusief * Ni no Kuni: Wrath of the White Witch voor 22 euro inclusief * Bio Hazard Revelations (Unveiled Edition) voor 17 euro inclusief * God of War Saga voor 25 euro inclusief
Deze week zitten er weer een hoop Ps3 games tussen de weekaanbieding van play-asia: * Eternal Sonata voor 15 euro exclusief verzending * Tales of Graces F voor 22 euro inclusief verzending * Resistance Collection voor 19 euro exclusief verzending * Jak and Daxter Collection voor 14 euro exclusief verzending * ICO and Shadow of the Colossus Collection voor 14 euro exclusief verzending
Die Jack & Dexter collectie is wel erg cheap. Ico en Shadow staan op PS Plus dus die heb ik al en zijn niet zo interessant meer. Resistance ook alle delen al gekocht los voor totaal van 17 euro Eternal Sonata is ook wel leuk, maar destijds al voor 5 euro voor de 360 gekocht.
PS3 Uitverkoop bij Intertoys: Playstation 3 Slimline 160GB + 2 Move Controllers + Cam + Sports Champions voor 149,98 Playstation 3 Slimline 320GB + Ratchet and Clank All 4 One voor 199,98 Playstation 3 Slimline 320GB + Uncharted 3 voor 199,98
Heb zelf die Sports Champions pack net besteld. M'n PS3 was helaas overleden, en dan vind ik dit een prima deal. Heb nog een 500GB harde schijf hier liggen, dus de grootte maakte me ook niet uit. En ik vond die Superslim zo spuuglelijk, dus ben blij dat de Slim in de uitverkoop is gegaan nu.
Zit er dan ook een gewone controller bij? Behoorlijk goedkoop namelijk en ik moet eigenlijk The Last of Us eens spelen.
Ja. Is wel een verdomd mooie prijs trouwens, inclusief Move set (nu zijn movegames crap, maar WonderBook Diggs Nightcrawler lijkt me écht tof. :yes:
Mijn huidige 80gb Littlebigplanet bundel PS3 Fat (Inmiddels voorzien van een 1tb hdd) destijds bij een vergelijkbare dumpactie van Bartsmit gekocht. Maar omdat dat al enige tijd geleden is en ik er niet op vertrouw dat die PS3 het tot het einde der dagen zal blijven doen vandaag ook maar zo'n Sports Champions bundel besteld, Reserve PS3 + reserve controller en een reserve setje Move spul. (Wellicht mag deze wel beneden staan van pa en ma.) Bedankt voor het melden hier.
Dixons Almere heeft vandaag een magazijn uitverkoop met games voor een paar piek, PSP voor 50 en PS Vita voor 150 piek. Het is nog tot 18:00, maar het meeste is natuurlijk al weg. http://www.budgetgaming.nl/news/2744.html
Jezus, heb ik net een PS3 Super Slim 500 GB voor €229 gekocht bij Bol twee weken terug... 500 GB heb ik niet nodig en Uncharted 3 er bij was ook wel leuk geweest...