All stars voor 15,- http://www.play-asia.com/playstation-all-stars-battle-royale-paOS-13-49-en-70-4xe1.html Sly Cooper voor 15,- http://www.play-asia.com/sly-cooper-thieves-in-time-paOS-13-49-en-70-4acs.html
Kreeg net een mailtje van xbox360livekaarten met wat leuke aanbiedingen, waaronder ook een PSN 50 euro kaart voor 44,99! Daarmee kan ik nu mooi die Plus aanbieding nemen voor een jaar met 90 dagen extra gratis. Deze prijs staat nog niet op de site zelf, dat zal dus nog wel volgen! Edit: Linkje voor het geval het om een email-only actie gaat; http://xbox360livekaarten.nl/psn-50-nl-actie
Kun je die op PSN ook kopen (en extra 90 dagen krijgen) als je al hebt? En hoeveel kost het daar eigenlijk? (is het dus cheaper dan X site)
Helaas voor jou, krijg je wel. Had net nog tot 08-08-2014 Plus, en dat is nu 06-11-2015. Zie antwoord hierboven. Op PSN zelf kost het 50 euro. Heb effe een link in de originele post geplaatst, voor de ongeduldigen (of als het alleen een email-actie betreft)
Lief doen tegen elkaar Er is waarschijnlijk sprake van een misverstand, en hier volgt in dat geval de opheldering: De actie van 90 dagen extra geld alleen als je via de store verlengt. Daarvoor kun je met Ideal en dergelijke geld toevoegen aan je PSN portemonnee, Maar je kunt ook een kaart van 50 euro tegoed in de winkel kopen en dan die toevoegen aan je portemonnee en vervolgens een jaar PS+ kopen met 90 dagen gratis. Als je die kaart van 50 Euro tegoed dan vervolgens voor minder dan 50 euro koopt (In dit geval 45 Euro) dan heb je dus nog een extra korting. ----- Mad bedankt voor de tip, Even over nadenken of ik gelijk voor 2 jaar PS+ verleng en daarna gelijk maar bestellen.
GTA IV: The Complete Edition voor €8 in de PS Store Heb mijn fysieke exemplaar vorige week nog verkocht voor €15 Net op tijd dus.
Had er één besteld, Realiseerde mij vervolgens dat zo'n mooie aanbieding natuurlijk niet lang beschikbaar blijft en wilde er vervolgens nog één bestellen. Maar nu kom ik steeds uit bij het scherm waar mijn code staat en ik kan hem dus niet nog eens bestellen, Mocht je er dus meerdere willen bestel ze dan in één keer. Edit: Het heeft zichzelf inmiddels opgelost, Kan nu weer bestellen.
Bij play-asia staan de Ps4 games er voor 45 euro inclusief verzending op. Zijn de US versies en aangezien de PS4 eerder uitkomt daar, heb je de spellen zo'n beetje tegelijkertijd met je console (Bf4, Watchdogs, Knack, AC:Black Flag, CoD).
Vraag me alleen af wanneer play asia hun voorraad krijgt, anders kan je alsnog langer wachten. 15 nov release, als playasia voorraad dan op de 12e pas verstuurd wordt naar playasia, dan kan je alsnog lang wachten erop. Ik heb ze maar bij videogamesplus besteld, 44 euro p stuk.
Beyond Two Souls Special Edition voor 33 pond bij Amazon. Is wel cheap vergeleken andere winkels, maar daar preorderen ofzo.
Als je iets bij Amazon preorderd wordt het bedrag dan meteen van je CC afgeschreven. Of pas als ze het versturen ? Heb namelijk een prepaid CC, maar er staat niet genoeg op. Heb wel vaker stuff bij Amazon UK gekocht. Maar ik heb er nog nooit iets gepreorderd. €38 is wel erg cheap. Dus ik wil hem ook meteen gaan preorderen.
Yuuuuuuuup! Hij is al maanden zo goedkoop. Hoop stiekem op eenzelfde verpakking als de Heavy Rain Limited Edition ;-)
€50 PSN tegoed voor €42 incl. bij Wehkamp.nl met waardeboncode: NIEUWECOLLECTIE Handig om Playstation Plus te verlengen. Waardeboncode is geldig t/m 8 sept.