Maar met een SNES controller SNES games spelen is stuk leuker dan met een generic controller op een raspberrry pie. Zie de problemen of de dislike van die mini consoles niet
Vaak kun je met emulators op de PC of whatever veel meer dingen aanpassen, zoals CRT scanlines enzo, om ECHT die oude look lekker strak terug te krijgen. Heb zelf geen PC met daarop emulators, maar zodra de nieuwe PC gebouwd is wil ik me daar eerlijk gezegd wel in verdiepen.
Ik moet eigenlijk alles in dit topic wel beamen. Ik beschik zelf over een SNES Mini en - inderdaad - het is vooral een hebbeding, maar - ook inderdaad - het is super tof om met z'n tweeën met de orgininele SNES controllers Super Mario World te spelen
Yakuza 0 nu 9,99 op de store. Heb Kiwami nog niet gespeeld (gratis PS+ game) maar kon deze niet laten liggen want trok destijds bij de release al mijn interesse.
Disgaea 5 inclusief alle DLC voor 20 euro in de PS Store. Destijds altijd lagen ivm die DLC, maar 20 euro voor alles is een prima prijs voor een heerlijke game. Voor de mensen die de serie niet kennen; Het is al sinds deel 1 een van de beste tactical RPGs, met geweldige humor. Uiteraard wel de stemmen meteen op Japans zetten.
Hoop dat ze binnenkort ook die actie met controllers inwisselen weer hebben: Oude controller + 10 euro = Nieuwe controller.