Sowieso Guilty Gear Rev 2 niet in de aanbieding, laatste BlazBlue niet in de aanbieding, een aantal games nog steeds vrij prijzig, ondanks 'aanbieding', etc etc. Maybe dat ik de World of Final Fantasy Maxima uitbreiding koop, want heb de game maar nog noet gespeeld. Twijfel verder alleen over Vesperia, schijnt goed te zijn, maar heb nog wat RPGs liggen die ik moet spelen.
Sony's Days of Play is er weer, al is het wel een stuk minder aantrekkelijk dan vorig jaar, qua koopjes. https://www.budgetgaming.nl/nieuws/5996/de-eerste-days-of-play-sale-aanbiedingen-zijn-bekend.html Als Tetris idd naar 10 euro gaat (digitaal), dan pik ik die zeker op. En heb nog 2 controllers liggen die niet meer 100% zijn (maar het nog wel gewoon doen), dus als ik die kan ruilen voor 2 nieuwe controllers (10 euro per stuk bijbetalen), dan ben ik daar ook zeer blij mee.
Die inruilactie voor die controllers bij Game Mania is erg nice. Vorige keer ook gebruik van gemaakt.
O ja mn d-pad werkt niet meer op de ene en op de andere laat t rubbertje beetje los op zo'n pookie. Was natuurlijk al too good to be true
Rubber op de pokjes blijft een probleem maar verder zijn al mijn controllers nog in prima staat. Qua bouwkwaliteit zit het bij mij juist wel goed
Daarnaast gaat de een wat ruwer om met de controller en pookjes dan de ander. Vriend van mij hoor je echt spelen, dus die banged zijn pook als een malle, terwijl ik mijn pook met zachte hand streel om soortgelijke resultaten te behalen...
Idd, die achterkant sticker met barcode oid is bij mij ook niet meer goed zichtbaar. En klein haaltje in het rubber van een pookje. Mocht 'm ook niet inleveren.
Rubber is bij mij volgens mij nog gewoon ok, en bij 1 is de sticker nog prima, en bij de ander de sticker aan de zijkanten versleten, maar serienummer nognwel gewoon leesbaar. Ach, ik merk het wel. Ze zien er verder nog goed uit, alles voelt goed aan, en ben over het algemeen redelijk voorzichtig met de controllers.
Dat te bedenken dat mijn broertje ooit eens bijna zijn 360 controller doormidden beet. Er bleven diepe tandafdrukken achter.