Ik heb 3 PSN kaarten van €20 gehaald voor €46,95 incl. Is iets voordeliger. Je betaald wel €5 meer, maar je hebt wel €10 meer PSN tegoed.
^zo die game is pas net uit. Goty editie Uncharted 3 voor 18 euro @ zavvi of in de 2 voor 31 euro aanbieding.
The Last of Us 22 euro incl Meteen gekocht De online pass werkt btw alleen met uk account. Maar maakt me niet uit, ga toch voor de singleplayer en voor maar 22 euro de helft goedkoper dan de goedkoopste NL prijs. Ik denk alleen wel dat ie snel uitverkocht zal zijn voor deze prijs
En misschien leuk voor Vita bezitters. Soul Sacrifice voor 18 euro. Denk maar ff voor maat bestellen, binnenkort z'n verjaardag.
Mag dat niet dan? Maak er nooit problemen van bij andere mensen, zolang ze het forum niet onder spammen en het bescheiden houden.
Haha, ik zag gewoon dat je het opeens veranderd had. Eerst gebruikte je de gewone 'tell friends' link. Verdient dat dan nog wat? Mja, ik denk dat ik het ook ga bestellen. Denk ik. Weet niet goed waarom ik er nog over twijfel... Ik heb moodswings mbt deze game.
Geen idee, al jaren niet geprobeerd. Was wel benieuwd, maar zal nooit raar gaan Vetste game voor de ps3, lijkt me goede deal en anders verkoop je hem weer. Je krijgt er zo weer 25-30 euro voor.
Zo zonder bruikbare online pass verliest het wel wat waarde. ...Tegen de tijd dat ik heb beslist is dat kreng toch alweer uitverkocht. Levertijd staat nu al op 1 week.
Waarvoor zou je de online pass willen gebruiken? Haha zou toch nooit de multiplayer spelen, dus maakt mij niet uit dan.
Nee, ik ga het niet gebruiken, maar als je het wilt doorverkopen kan het wel handig zijn om erbij te zetten dat je een bruikbare pass hebt. Kan weer een paar euro schelen.
Jaja, maar dit staat daarbuiten Die game is @ PA ook vrij cheap zie ik. Wel lullig eigenlijk. Ze hebben de game nog wel, maar verkopen het niet meer voor die prijs. Weekaanbieding... Sure. hansworsten.