1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

ConsoleGaming.eu!

Discussie in 'XBW Gaming' gestart door GoldStriKe, 28 okt 2008.

1. MerQ

MerQ Registered Bruser

Leuk Bevonden:
    0
  2. NanoZ

NanoZ Active Member

Leuk Bevonden:
    3
    Hmm...
    Lijkt me lastig ''opboxen" tegen een gaming community die al heel veel trouwe members hebben. Misschien dat jullie als CG zijnde contact op kunnen nemen met grote clans om te vragen of ze alleen voor jullie site willen spelen. Nu klinkt dit nogal vreemd maar het zou wel effect kunnen hebben en zorgen dat er meer clans naar die van jullie verhuizen. En helemaal goodies geven als prijzen daar zijn mensen nog altijd gek op.

Ik zag trouwens wel ergens een spelfout 2e alinea meende ik "I Have" zoiets. xD
    Maar hoop dat jullie iets kunnen doen in samenwerking met XBW en mensen die LAN's organisten. Much luck goldy

3. GoldStriKe

GoldStriKe Hoi....

Leuk Bevonden:
    0
    ja dat klopt I are have ofzo staat er, ik was te laat =( maar in ieder geval, waarschijnlijk hebben we een soort van deal kunnen sluiten met AR Gaming *) en dat proberen wij inderdaad, er worden ook goodies weggegeven als er een toernooi wordt gewonnen bijv.

Er werden op de Turtlebeach Ladder van CG zelfs geldprijzen weggegeven destijds, wat ik vernomen had.

Maar in ieder geval, ik hoop dat jullie ook een steentje willen bijdragen.

En ik zal met XBW gaan praten, (waarschijnlijk ik zelf niet, maar een Marketing Manager)

4. FuSionZ

FuSionZ Guest

Argaming is wel chill man Slim gedaan..:9

5. GoldStriKe

GoldStriKe Hoi....

Leuk Bevonden:
    0
    we zijn veel van plan in de toekomst, en onze matchfinder moet een make-over ondergaan, daar is iedereen het denk mee eens. dus vandaar dat wij jullie mening willen weten "wat er precies verandert moet worden"

6. dudeer82

dudeer82 Hit-Girl

Leuk Bevonden:
    0
    ik ben geregistreerd en het is wel goed dat je niet zo'n dom(moeilijk) password moet instellen.

als er iemand mij in z'n clan wil stuur maar een Pm op Xbox Live.

men consolegaming naam is: UnEjAmShQiPtArE

7. FuSionZ

FuSionZ Guest

Het liefst een matchfinder zoals bij gamebattles!!!:thumbs:

8. Orange

Orange One of a kind.

Leuk Bevonden:
    0
    Maar wat vind jij nou zo goed aan de matchfinder van GameBattles, daar kunnen ze wat mee ;)

9. FuSionZ

FuSionZ Guest

Als je dat niet weet kan je beter terug onder je rots gaan liggen;)

10. Orange

Orange One of a kind.

Leuk Bevonden:
    0
    Ik weet hoe het eruitziet ja, en zij ook. Ze kunnen het toch niet gewoon overnemen? Het beste kunnen ze een eigen systeem ontwikkelen, die zelfs beter is dan die van GameBattles, dus willen ze graag de voordelen en nadelen op een rijtje hebben. Tenminste dat is wat ik zou willen..

11. FuSionZ

FuSionZ Guest

Ach dat weet consolegaming wel.. Maar zou het realiseerbaar zijn om een betere te kunnen maken als gamebattles???

12. Orange

Orange One of a kind.

Leuk Bevonden:
    0
    Zoals ik paar posts terug al zei, zouden ze bijvoorbeeld kunnen zorgen dat je alleen maar tegenstanders van je eigen niveau vind in de matchfinder. Dat maakt het voor de minder goede spelers ook aantrekkelijker..

13. FuSionZ

FuSionZ Guest

Xp zegt echt niks.. Je kan veel XP hebben en toch 67 loses hebben..

En het heeft helemaal geen zin want als er 10 clans op spelen is er dus nooit een match;)

14. Orange

Orange One of a kind.

Leuk Bevonden:
    0
    Dan moet het XP syteem geoptimaliseerd worden.. En dit kan misschien teams aantrekken ;)

15. FuSionZ

FuSionZ Guest

Ja of aftrekken:lol:

Het probleem met consolegaming is meestal dit: Op de eerste plaats staat een team dat alleen tegen de mindere clans speeld. Al zou ik ze uitdagen dan durven ze niet want ze zijn bang op een lose..... En dat is gewoon gay

16. MerQ

MerQ Registered Bruser

Leuk Bevonden:
    0
    Dat idee van een contract met top clans dat ze exclusief spelen voor CG is opzich wel goed. Dacht dat ze dat ook zo met MLG hadden gedaan, teams krijgen sponsorship. Maar ze mogen alleen MLG tournooien spelen. Zo te zien heeft het gewerkt.

17. FuSionZ

FuSionZ Guest

Lol denk je dat consolegaming geld heeft ofzo xD:lol:

18. GoldStriKe

GoldStriKe Hoi....

Leuk Bevonden:
    0
    Orange heeft inderdaad gelijk, we willen de voordelen en nadelen van de Matchfinder van GB weten, zodat wij misschien die nadelen om kunnen zetten in onze voordelen.

@Armada: als die ene clan die tegen mindere clans speelt 1e staat, waarom speel jij dan niet tegen de andere clans behalve hun en zorg dat jij 1e staat? Dan willen ze wel.

19. GoldStriKe

GoldStriKe Hoi....

Leuk Bevonden:
    0
    Hoe weet jij dat ConsoleGaming "GEEN" geld heeft, zal ik het eens zo stellen *)

20. FuSionZ

FuSionZ Guest

Als je begint op een ladder en je gaat tege de eerste krijg je mega veel XP

Jasperinho zei dat jullie niet echt grote sponsors hebben.. MLG is niet te vergelijken met consolegaming.... gewoon vanwege toernooi en al dat geld dat in MLG wordt gepompt en jullie zullen vast wel een budget hebbe maar niet genoeg om contracten aan te bieden dat clans alleen op consolegaming spelen...

Laatst bewerkt door een moderator: 29 okt 2008

Deel Deze Pagina