1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

consoles gehad??

Discussie in 'PC, Handheld & Algemeen' gestart door cyber, 12 mrt 2002.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Martijn

Martijn I have returned!

Leuk Bevonden:
    1
    We zijn gewoon niet zo streng.

2. Dabo

Dabo Guest

Maar als die over een week terugkomt en hij doet dan ook maar 1 ding fout is het zeker gelijk over?

3. WouteR

WouteR Senior Member

Leuk Bevonden:
    8
    ach das zijn probleem, kheb er geen moeite mee om het admin scherm in te gaan en hem te bannen, moet die zich maar normaal gedragen.

4. TheOne2000

TheOne2000 Oldschool Xboxer

Leuk Bevonden:
    0
    let dan ook ff op O.P.G.-Ramin

5. WouteR

WouteR Senior Member

Leuk Bevonden:
    8
    hoezo? Doet nu toch niks verkeerd, ik let nu dus wel op jou want ik heb geen zin in : Sluiten die hap! LET OP RAMIN! Ban hem! Nu mag die dicht!

no flame intended ofcorz..

6. TheOne2000

Leuk Bevonden:
    0
    ik mag hopen dat je het berichtje van mij in off topiic chat heb gelezen van de lan-party en de reactie die hij hier op gegeven heeft en ik kan je op je prive berichten wel even wat berichten die hij mij gestuurd heeft sturen dan lul je wel anders

hij wou wel even met wat vriendjes mij in elkaar komen beuken, dat mag hij van mij komen proberen, maar de houding die hij tegen mij aannam vond ik op zich al belachelijk, het enige dat ik gevraagd had is waar die reactie om mijn thread op sloeg =(

7. TheOne2000

Leuk Bevonden:
    0
    Het is niet dat ik ruzie met iemand wil, maar zo'n reactie op mijn thread is toch belachelijk en als ik dan vraag waarom deze reactie, en dan nog dooier moet gaat me te ver.

p.s. O.P.G.-Ramin als je me nog antwoord geeft is er verder wat mij betreft niets aan de hand.:)

8. Xenior

Xenior Serious Xenior

Leuk Bevonden:
    0
    Dat was niet tof, hij is DAAR toen voor gewaarschuwd en doet het toch niet meer? En priveberichten zijn prive, hier gaat het er om hoe je op het forum bent.
    Weejjewel:)

9. Xenior

Xenior Serious Xenior

Leuk Bevonden:
    0
    Toppie, volwassen, jij is een forumreddert :)

10. WouteR

WouteR Senior Member

Leuk Bevonden:
    8
    Ja ok the one datb is waar, maar ik had jou ook kunnen bannen voor het op elk forum plaatsen van spam voor je lanparty

11. Dabo

Dabo Guest

Ja ik zou ook nog wel 10 namen kunnen noemen waar op gelet moet worden maar gelukkig is dat mijn taak niet maar die van Wouter en zijn collega's dus ik ga die namen ook niet lopen noemen.

12. TheOne2000

Leuk Bevonden:
    0
    Ik hou hierover vanaf nu wijselijk mijn mond dicht :D

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina