1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

consumentebond kraakt xbox af

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door mattenijsjes, 6 apr 2003.

1. Spartan117

Spartan117 New Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ow, waar kan ik een gratis Kitje scoren dan? :+

Ik ben het er overigens wel mee eens dat dit soort bladen op grond van onjuiste informatie een oordeel geven. Gebrek aan vakkennis is inderdaad wél irritant.

2. Pablow

Pablow -

Leuk Bevonden:
    0
    Het is gewoon pure onzin. Maarja laat ze maar lekker schrijven want ik krijg mijn xboxie toch wel!

3. jerz

jerz JerZ

Leuk Bevonden:
    0
    er stond ook ergens in de consumentengids dat de cotroller te groot was. Man er is ook een kleine!! Maar daar kijken ze natuurlijk weer niet naar!!

4. Matrix

Matrix Semi-Définie Positive XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    1.471
    Dat artikel is volgensmij pas geschreven toen de Xbox net uit was en pas later gepubliceerd. Er staat dat de Xbox bij niemand op het verlanglijstje staat (wat vroeger bijna wel was en nu absoluut niet meer).

5. Han de Man

Han de Man Provocant

Leuk Bevonden:
    1
    foei concumentenbond... Als ze dan iets moeten afkraken is het dat geldzuchtige gedrag van Microsoft, maar de xbox zelf is gewoon ontzettend cool :D

6. schrambal

schrambal Wat ben ik lelijk

Leuk Bevonden:
    0
    Ik wil toch even een kritische kanttekening maken in deze discussie.

het feit dat de consumentenbond bezorgd is over de Live-perikelen kan ik me voorstellen. Ik ben het namelijk ook. Ik denk namelijk dat Microsoft als we met z'n allen niet oppassen binnenkort voor elke Scheet die je van live wil downloaden geld gaat vragen. Dat is mijn nachtmerrie.........

maar wat dat overige commentaar betreft; het artikel is duidelijk door een 60+ redacteur geschreven die voordat hij opdracht kreeg tot het schrijven van dat artikel nog nooit op een spelcomputer had gespeeld.....

7. Nilamo

Nilamo To Own or not to Own

Leuk Bevonden:
    1
    soms wenste ik dat ik een pump action had en "een je mag mensen pijn doen" toestemming van de overheid. Maar ja soms moet je bullshit accepteren, ik doe niks anders in mijn leven.

8. Alien

Alien FreAkeD

Leuk Bevonden:
    1
    Het is gewoon dom. Het zijn gewoon vooroordelen en daar zijn ze nooit afgekomen. Dat ze op die manier denken interessant te doen!

9. nielsracing

nielsracing My vinyl

Leuk Bevonden:
    1
    Xbox Live Ruleszzzzz gewoon, uhm ik heb 't alleen nog niet :mad:

10. SjoerdV NL

SjoerdV NL Hardcore Poster?

Leuk Bevonden:
    2
    thnx, dit voegt heel wat toe aan de thread :eek:

de consumenten bond moet eens goeie mensen met verstand van games en hardware inhuren. Gc gewonnen van xbox omdat ie kleiner is, dat slaat echt nergens op

11. Tommy Vercetti

Tommy Vercetti Mister V

Leuk Bevonden:
    0
    De consumentenbond kijkt altijd naar: gewicht, afmetingen, gebruiksvriendelijkheid en of kinderen er niet in kunnen stikken.

En geef toe wanneer de Xbox in verkeerde handen valt kan het een dodelijk wapen zijn. Men staat niet op na een xbox tegen het hoofd te hebben gehad.

12. SjoerdV NL

Leuk Bevonden:
    2
    een hoek van een gamecube is toch ook pijnlijk, volgens mij kan je iemand met een gc sneller vermoorden als iemand met een xbox

13. Tommy Vercetti

Tommy Vercetti Mister V

Leuk Bevonden:
    0

Bwahahaha!!

Wat denk je van een klap met een oude Atari Amiga ofzo??

Maar goed laten we een beetje on-topic blijven

Het is best triest dat ze niet naar de games kijken, maar naar gewicht, afmetingen enz.......

Zijn er eigenlijk wel mensen die voor deze produkten in de consumentengids kijken??? Ik in ieder geval niet.

14. GameCrasher

GameCrasher Halo 2

Leuk Bevonden:
    0
    Hier ten minste niet. Iedereen die daarin kijkt voordat hij/zij iets koopt zal wel geen Xbox hebben. 8)

15. <doggy>

<doggy> kooool

Leuk Bevonden:
    0
    /off-topic:
    Hoeveel kost live nou eigenlijk dan, €60 voor een live-pakketje, maar verder dan? abbonementskosten enzo....

16. SjoerdV NL

Leuk Bevonden:
    2
    abbonoment is zit in die zestig euro.... of de eerste 12 maanden zijn gratis
    weet niet precies

17. p1m

p1m Guest

Jullie meot wel er aan denken dat het wel klopt van moeilijk te ruilen de xbox wsa nog zeker nieuw in die tijd daar door was er nog weingin bekend het wordt tijd dat ze het op nieuw gaan doen dan kotm Xbox er iets beter uit denk ik.

18. x-prophet

x-prophet You will know fear

Leuk Bevonden:
    0
    laat hun toch lekker, alsof de gamers echt in de consumenten bond gaan kijken welke console de beste is of welke online gebeuren het beste is. zitten een paar van die stijve gasten in hun maatpakjes te xboxen. ze snappen er natuurlijk geen reet van en daarom zeiken ze het af. kunnen zij het helpen dat ze niet zo slim zijn als ons

19. Jaxcellent

Jaxcellent Jyaku

Leuk Bevonden:
    0
    Consumentenbond is full of shit, IMO

20. Johannus

Johannus tom joh

Leuk Bevonden:
    2
    waarschijnlijk lachen jullie me allemaal heel er uit (LOL) maar ik wil het toch eens en voor altijd ff weten! Wat betekenen dingen als: IMO en OMG en ROFL of zoiets. Ik loop soms wel eens te puzzelen, maar ik kom toch niet verder dan belachelijke dingen.

Deel Deze Pagina