1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

consumentenbond is ook al beetje vaag

Discussie in 'PC, Handheld & Algemeen' gestart door MrLaurens, 2 jun 2002.

1. BounceMeister

BounceMeister Active Member

Leuk Bevonden:
    4
    De consumentengids is wel beter voor info dan sites zoals kelkoo.nl enzo, want daar klopt echt helemaal niks van. Verkeerde info, oude info, en te weinig of de verkeerde info!

Ik heb de consumentengids wel gebruikt toen we een wasmachine en laminaat enzo moesten kopen. Conclusie bij de wasmachines: elke fabrikant maakt wel eens een slecht model, dus het is altijd een gok. Dat geldt eigenlijk voor alles wel tegenwoordig. Alles heeft een geplande levensduur, niets is meer duurzaam.

Maar om op het topic terug te komen, de consumentenbond moet er zeker wel blijven, maar ze moeten geen computers enzo gaan testen.
    De consumentenbond helpt ook mensen die problemen hebben met onwillige winkeliers en fabrikanten enzo, dus daar zijn ze wel goed in.

2. Flood

Flood Guest

Ik vind dat jullie het niet helemaal goed bekijken...
    De consumenten gids is er voor de consument (zo weinig mogelijk geld met zo veel mogelijk kwaliteit).
    Op het moment is er maar weinig verschil qua gfx en de ene vind de ene controller beter en de andere de andere. Maar de cube is wel 100 euro goedkoper + dat het op het moment spellen heeft die je als je het even speelt veel meer plezier geven (als je voor de 1ste keer voor 10 min smash bro melee of halo...dan zou ik toch echt voor smash bro kiezen)...
    Maar wat de consument vergeet is de toekomst van de xbox..
    zie wat voor spellen er straks gaan uitkomen met zoveel reken kracht dat de cube het waarschijnlijk geeneens aankan (project ego) of blinx met zijn opname en terugspoel optie.
    Hier weten ze niks van dus bekijken ze alleen wat er nu is..en dan moet ik eerlijk zijn..dan zou ik ook voor de cube kiezen.

3. BounceMeister

BounceMeister Active Member

Leuk Bevonden:
    4
    Met wasmiddelen en batterijen redeneer je idd zo. Maar met een game console of een computer werkt dat anders.

Wat betreft de spellen, het is maar wat je leuk vind. Dus daar kun je geen conclusie uit trekken van wat beter is. De PS2 en Xbox zijn ook DVD speler, dus dat is ook een grote plus voor hun.

Er zijn zoveel factoren die bepalen of het voor jou specifiek beter is om voor een bepaalde console te kiezen, dat je niet in het algemeen kunt zeggen dat een van de drie beter is dan de andere twee. In die zin kan de consumentenbond dit niet testen, omdat zij altijd op zoek zijn naar de "beste".

Deel Deze Pagina