Content Download MM3

Discussie in 'Algemeen' gestart door SabZero NL, 30 jun 2003.

1. DS The Best

DS The Best Whitepoison

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb dat ook gehoord, maar dat lijkt me toch sterk, dat zou toch (denk ik) teveel onwikkelingskosten met zich meebrengen?

2. The Dark Prince

The Dark Prince xboxworld.nl

Leuk Bevonden:
    0
    de eerste premium content zal dat dan wel worden

3. PPM

PPM Blaataap

Leuk Bevonden:
    0
    ja maar als je zon extra stad zou kunnen downloaden dan staat het wel op je HD dus dan wordt je xbox misschien wel wat slomer?

4. Dokter Gonzo

Dokter Gonzo Hunter S. Thompson

Leuk Bevonden:
    0
    als het premium content word, dan koop ik het niet, zo geweldig is mm3 niet. maar steden downloaden kan echt niet; te groot

5. SabZero NL

SabZero NL Sexyback

Leuk Bevonden:
    5
    en heb midtown madness 2 ook lam gespeeld en dat ziet er echt niet uit vergeleken met mm3 dusse.. ik hoef die steden niet geef mij maar een vette strake race car.

6. Snakie

Snakie Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik wil een paint-job voor de Viper :D en ik hoop dat ze misschien nog stukjes van parijs erbij maken (gratis ofcourse)

7. VySio

VySio DJ Bowie!!!

Leuk Bevonden:
    0
    Die stad kan wel gedownd worden denk ik hor. Dan kan je hem alleen maar Live gebruiken.

Een patch, Dit is volgens mij ook het geval bij RtCW. daarom zijn ze ook maar 8 blocks groot. de levels zelf zijn denk ik dan op de servers van MS Live gezet ofzo. Anders gaat het idd nogal moeilijk ook al past het wel op je harde schijf. op een DVD past ook maar max 19 GB (d8 ik zoiets). en MM2 was er nog op de CD-Rom, en daar zat volgens mij echt geen 8 GB op.

Daarom is Enter The Matrix op de PC ook 4 CD's. dus moet het MAximaal 1/4e zijn van een DVD.

Maarja, ik dwaal aardig af hiero (heb nog niet geslapen.) Al met al, ik denk wel dat het kan. Maar misschien is dit ook wel voor de PC versie van MM3, die dan uitkomt. als je dan MM@ er nog op hebt staan kan je misschien daarvoor een patch gebruiken. Ook al zal dat er heel slecht uit moeten zien.

Een vette mooie auto uit MM3, met de stad van 2 (grfx dus)

Deel Deze Pagina