iedereen is verschillend he wat ji fantastisch vind is misschien voor de ander brol is gewoon een kwestie van smaak maar ik vin ook dat de controller s dringend DRINGEND naar europa moet komen, al is et alleen maar voor de kinderhandjes
Hmmpfja je kan dat wel niet begrijpen maar de wereld draait nou eenmaal niet om jouw handen. De maat de jij 'kolenschoppen' noemt is tegenwoordig al helemaal niet meer zo bijzonder, en deze maat zal in de toekomst (Xbox is gericht op de toekomst weetje nog?) gewoon gemiddeld worden. MS heeft hier grondig onderzoek naar gedaan en er zijn dus gewoon zat mensen die hun handen niet hoeven te verplaatsen onder het gamen (waaronder ik). Als ik nu op bijv. m'n PSX speel heb ik het gevoel dat ik m'n vingers niet kwijt kan.
Ik heb absoluut geen klachten over de normale controller maar ik zou er wel een controller S bijkopen als ik de mogelijkheid had. Gewoon omdat ik er dan zelf een oordeel over kan vellen.
Ik ook, jammer dat ik nu al een tweede controller heb. en in de prijzen mogen ze voor mij ook wat snoeien... stel je voor, brute force voor 59
(Xbox is gericht op de toekomst weetje nog?) Ik denk niet dat voor de release van Xbox 2 in 2006 de gemiddelde grootte van de menselijke hand gestegen zal zijn. Als jij de normale controller beter vind, prima. En ik zeg ook niet dat "de wereld om mijn handen draait". Ik vind het alleen vreemd dat als ik normaal formaat handen heb en ik kan er niet goed bij, andere mensen zeggen dat het allemaal onzin is.
Afijn je vindt dus dat jij 'normaal formaat' handen hebt. Ik heb geen id hoe jij dit meet. Ik weet wel dat MS een berg onderzoek heeft verricht voordat ze deze controller ontworpen.
Je weet toch wel of je in vergelijking met je omgeving abnormaal kleine handen hebt of niet, of eh, niet ? Ik denk dat Sony en Nintendo ook wel es zoiets hebben ondrzocht en die hebben ook niet zo'n kolossaal ding. Maar goed, jij vindt zus, ik vind zo, fijn toch ?
Sony en Nintendo zijn ook ontwikkeld met het oog op de Japanse markt. Toen de PSX naar europa kwam, werden er grotere controllers ontwikkeld voor de 'europese handen'. Beide bedrijven hebben zeker dus wel research gedaan, maar dan wel met verschillende uitgangspunten. Eigen idee: misschien is de contoller van de Sony-generatie nog steeds te klein, maar wilde Sony de vergelijking met de originele controller wel in stand houden... Ofzoiets.... Kom maar op met commentaar!