Vorige week een oud type controller opgestuurd voor reparatie (met aansluiting headset met zo'n groot blok) en had gelukkig nog garantie. De linker thumbstick bleef naar voren hangen. Nu is de service van Xbox altijd wel top , maar stond echt HEEL raar te kijken toen me controller terug kwam. Ik kreeg een splinternieuwe controller. En niet eens dezelfde maar een nieuw type met zowel oude als 3,5 mm aansluiting voor de headset. Nu scheld ik vaak zat over Xbox live en de fouten erin, maar de service van Xbox blijft toch wel top. Hier een afbeelding (van google geleend) wat ik bedoel met oud en nieuw. Boven is oud, onder is nieuw.
Zeker nette service. Nou moeten ze ook wel want de concurentie is te groot voor negatieve ervaringen van customers.. Wel nice dat je een nieuwe hebt gekregen.
Met de 360 was het inderdaad ook meer dan prima, kreeg toen ook een (refurbished) 'nieuwe' 360 opgestuurd met nieuwe garantie, dus helemaal prima.
In het begin kreeg je een nieuwe controller zonder de "kapotte" op te sturen, maar daar is helaas teveel misbruik van gemaakt.
Kan nu nog wel steeds. Maar alleen als je CC hebt. Zodat ze kunnen chargen als je de oude toch niet opstuurt.
Ja, ok... maar toen was het niet eens nodig de controller op te sturen. Ik had ook een kapotte, belde naar klantenservice en werd een nieuwe opgestuurd. Andere mocht in de prullenbak.
Bij de mediamarkt kreeg ik laatst mijn geld terug voor een controller wegens hun eigen garantie van 2 jaar die ze geven.
Nette service inderdaad, maar ook gewoon een centen kwestie. Die controllers kosten geen zak om te maken. Het is voor hen veel goedkoper om jou een nieuwe op te sturen dan iemand er aan te laten prutsen. Dat je het nieuwe model krijgt komt waarschijnlijk gewoon doordat ze de oude helemaal niet meer hebben. Maar wel fijn natuurlijk