1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Controller laten repareren en super service!

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door badeentje, 19 mrt 2016.

  1. badeentje

    badeentje Active Member

    Berichten:
    153
    Leuk Bevonden:
    29
    Vorige week een oud type controller opgestuurd voor reparatie (met aansluiting headset met zo'n groot blok) en had gelukkig nog garantie.
    De linker thumbstick bleef naar voren hangen.
    Nu is de service van Xbox altijd wel top , maar stond echt HEEL raar te kijken toen me controller terug kwam.
    Ik kreeg een splinternieuwe controller. En niet eens dezelfde maar een nieuw type met zowel oude als 3,5 mm aansluiting voor de headset.
    Nu scheld ik vaak zat over Xbox live en de fouten erin, maar de service van Xbox blijft toch wel top.


    Hier een afbeelding (van google geleend) wat ik bedoel met oud en nieuw.
    Boven is oud, onder is nieuw.
    [​IMG]
     
  2. Olijke Poffer

    Olijke Poffer PC VR fan.

    Berichten:
    3.963
    Leuk Bevonden:
    2.613
    Zeker nette service. Nou moeten ze ook wel want de concurentie is te groot voor negatieve ervaringen van customers..
    Wel nice dat je een nieuwe hebt gekregen.
     
  3. Jorrie

    Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

    Berichten:
    18.427
    Leuk Bevonden:
    4.947
    Met de 360 was het inderdaad ook meer dan prima, kreeg toen ook een (refurbished) 'nieuwe' 360 opgestuurd met nieuwe garantie, dus helemaal prima.
     
  4. Lethal AK47

    Lethal AK47 Broodje kroket is leven XBW.nl VIP

    Berichten:
    10.739
    Leuk Bevonden:
    4.204
    In het begin kreeg je een nieuwe controller zonder de "kapotte" op te sturen, maar daar is helaas teveel misbruik van gemaakt.
     
  5. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Kan nu nog wel steeds. Maar alleen als je CC hebt. Zodat ze kunnen chargen als je de oude toch niet opstuurt.
     
  6. Lethal AK47

    Lethal AK47 Broodje kroket is leven XBW.nl VIP

    Berichten:
    10.739
    Leuk Bevonden:
    4.204
    Ja, ok... maar toen was het niet eens nodig de controller op te sturen. Ik had ook een kapotte, belde naar klantenservice en werd een nieuwe opgestuurd. Andere mocht in de prullenbak.
     
  7. Reson

    Reson Active Member

    Berichten:
    770
    Leuk Bevonden:
    635
    Bij de mediamarkt kreeg ik laatst mijn geld terug voor een controller wegens hun eigen garantie van 2 jaar die ze geven.
     
  8. Rossi46

    Rossi46 XBL: Ross1fum1 PSN: Rossifum1

    Berichten:
    924
    Leuk Bevonden:
    1.159
    Nette service inderdaad, maar ook gewoon een centen kwestie. Die controllers kosten geen zak om te maken. Het is voor hen veel goedkoper om jou een nieuwe op te sturen dan iemand er aan te laten prutsen. Dat je het nieuwe model krijgt komt waarschijnlijk gewoon doordat ze de oude helemaal niet meer hebben.

    Maar wel fijn natuurlijk :)
     
  9. Jorrie

    Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

    Berichten:
    18.427
    Leuk Bevonden:
    4.947
    Tsja, daar werd massaal misbruik van gemaakt dus op zich logisch :+
     
  10. Lethal AK47

    Lethal AK47 Broodje kroket is leven XBW.nl VIP

    Berichten:
    10.739
    Leuk Bevonden:
    4.204
    Dat zeg ik! :p
     

Deel Deze Pagina