Geen verzendkosten. Kapotte hoef je ook niet terug te sturen. En ze registreren meteen je xbox Wel vragen ze wanneer je m hebt gekocht (ivm garantie denk ik...)
Je rechter joystick zit dan vast. Het is een veel voorkomend probleem. Het is verstandig om de Microsoft Helpdesk even te bellen. Zij kunnen je erg goed helpen en vertellen wat je het beste kunt doen. Succes.
Ten eerste, welkom. Je zal zoveel controllers moeten kopen, als dat je denkt nodig te hebben. Maar dit was niet echt de thread om deze vraag in te posten, toch? Even een tip, lees even de mini FAQ door: http://forum.xboxworld.nl/showthread.php?p=1254510#post1254510
Alleen bij de S versie zit er een schroefje onder de sticker, bij de normale niet-mietjes versie zijn alle schroeven gewoon vrij.
als je een hoge druk spuit heb dan bedoel ik lucht dan moet je eff alle rantjes afgaan of met een doekje al het vuilt er tussen uit halen
als je een hoge druk spuit heb dan bedoel ik lucht dan moet je eff alle rantjes afgaan of met een doekje al het vuilt er tussen uit halen *) maar als je hem open maakt en dan moet je wel alles op volgorde leggen want je hebt van die noobs die alles kwijtraken na het openmaken op ze weten niet meer hoe ie in elkaar moet /Mod Gebruik volgende svp de Edit-knop