Controller Probleem

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Fighter, 4 jan 2005.

1. Ol' Capone

Ol' Capone Future xbw *****

Leuk Bevonden:
    1
    Geen verzendkosten. Kapotte hoef je ook niet terug te sturen.

En ze registreren meteen je xbox:)
    Wel vragen ze wanneer je m hebt gekocht (ivm garantie denk ik...)

2. MassHyponotic

MassHyponotic Active Member

Leuk Bevonden:
    6
    Je rechter joystick zit dan vast. Het is een veel voorkomend probleem. Het is verstandig om de Microsoft Helpdesk even te bellen. Zij kunnen je erg goed helpen en vertellen wat je het beste kunt doen.
    Succes.

3. ino_ajax

ino_ajax Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    ik ga morgen een xbox kopen, maar ik weet alleen niet hoeveel conrollers is erbij moet kopen.

4. StealthViper

StealthViper a.k.a. SlashBite

Leuk Bevonden:
    0
    Ten eerste, welkom.
    Je zal zoveel controllers moeten kopen, als dat je denkt nodig te hebben. Maar dit was niet echt de thread om deze vraag in te posten, toch?

Even een tip, lees even de mini FAQ door: http://forum.xboxworld.nl/showthread.php?p=1254510#post1254510

5. Slurpgeit

Slurpgeit Moderator XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    7
    Alleen bij de S versie zit er een schroefje onder de sticker, bij de normale niet-mietjes versie zijn alle schroeven gewoon vrij.

6. R-Y

R-Y let's pop

Leuk Bevonden:
    4
    als je een hoge druk spuit heb dan bedoel ik lucht dan moet je eff alle rantjes afgaan of met een doekje al het vuilt er tussen uit halen

7. R-Y

R-Y let's pop

Leuk Bevonden:
    4
    als je een hoge druk spuit heb dan bedoel ik lucht dan moet je eff alle rantjes afgaan of met een doekje al het vuilt er tussen uit halen *) maar als je hem open maakt en dan moet je wel alles op volgorde leggen want je hebt van die noobs die alles kwijtraken na het openmaken op ze weten niet meer hoe ie in elkaar moet ;)

/Mod Gebruik volgende svp de Edit-knop

Laatst bewerkt door een moderator: 7 jan 2005

Deel Deze Pagina