Ralph Pas je gedrag aan.. Als iemand de normale niet lekker in de hand vind liggen (dus eigenlijk te groot is) dan neem je de controller s..
allemaal leuk en aardig wel die Controller S. Alleen mijn vraag nu: is de controller s meer bedoeld voor de wat jongere spelers ? ik ben nu 17 en de controller ligt goed in de hand. maar wanneer ik nu meer controllers bij mijn x-box koop is het dan verstandiger een kleine of de normale te kopen ? met andere woorden, ligt de kleine goed in de hand voor iedereen ? dus ook voor mensen met grotere handen ??
Ralph, je hebt al een waarschuwing. Je post alleen maar onzin. Nog een paar van zulke posts en wij zullen allen afscheid van Ralph nemen.
Kijk.. ik heb idd nogal wat neefjes en buurjongetjes die misschien met die kleinere controller uit de voeten kunnen. Maar voor mij is het gewoon de vraag of hij idd wat beter in de hand ligt als je doa speelt. En ik ben best bereid er 1 of 2 te kopen om het te testen.
Ik denk niet dat je hem echt nodig hebt maar voor mij geld dat ik gewoon met sommige controllers met sommige spellen kramp krijg. Damn, wat een lange zin zonder komma's. Iig, ik ga dus gewoon kijken of ik dat met die niet heb toevallig. DOA3 wil ik nog wel 's kramp hebben....maja, ik speel ook alsof IK elk moment kan sterven ipv character op m'n tv'tje. Bij Halo heb ik pijn aan een andere vinger.... Toch vind ik het de lekkerste controller(originele) die ik tot nog toe heb mogen beethouden, dawel. Edit: Bij al mijn andere games heb ik daar dus geen last van.
Ik heb ook last van kramp ja.....Vooral als je lekker een peukie (jointje) aant roken ben tijdens het gamen. Das bijna niet te doen tijdens halo. Dat zuigt toch wel behoorlijk.....Daarom wilk die Controller S wel ff probben.