Die s heeft z'n voor en nadelen. Bij shooters e.d. vind ik de S beter maar als je een paar uurtjes sega gt,rally sport,pgr speelt wordt die s toch echt minder vind ik. Je verkrampt bijna een beetje omdat je constant die triggers indrukt. Dan neem ik dus weer liever de normale controller. Conclusie: ideaal voor erbij maar geen absolute must have ...
Ik vind de S beter dan de originele. Waarom staat er eigenlijk geen mogelijkheid 'S is beter, betere knoppenindeling'? De originele vond ik niet te groot. Zou leuk zijn als er bovenop de S 2 (programmeerbare) shoulderbuttons zouden zitten, want daar is ruimte voor. Dan zou ik eindelijk eens lekker handmatig kunnen schakelen bij Colin Mcrae Rally 3. Nu moet dat met black en white, en dat vind ik niet lekker spelen, dus ben ik genoodzaakt om met de automaat te rijden.
Ik zou voor de S controller gaan. lekker klein in de hand vind ik prettig.. vind eigenlijk die oude psx controller al te groot...n64 unit al helemaal! m-X
ik heb grote handen dus vind ik die grote beter. Ik heb 1 uur met die kleine gegamed en ik had gewoon last van mijn handen. Iets wat ik met die groote nooit had. Kortom gewoon de grote nemen.
Ik vind de controller S beter voor de thumbsticks en voor de schouderknoppen. Verder vind ik em te klein voor spellen zoals DOA3. Probeer maar eens snel de juiste knoppen in te drukken
Ja eh.. kijk eens waar je nu eigenlijk mee zit. je hebt al 3 grote... en of je dan nog een grote moet of een kleine. Ehm duh een kleine natuurlijk, en als je hem zelf niet prettig vind dan heb je vast wel 1 gast over de vloer die het wel wat vind. Ik heb zelf 2 grote en 2 kleine... doe mij de grote maar, maar de meeste die langs komen vinden een kleintje prettiger. Dus eh.. handig om iemand te kunnen laten kiezen.
Ik heb nu 3 grote controllers, maar als ik me genoodzaakt zie om er nog een bij te kopen, bijvoorbeeld als ik meer dan 2 vrienden heb, dan koop ik een controller S
ik kwam vandaag bij ons in de speelgoed/game winkel en ik vraag:"Hebben jullie de controller S voor de xbox?? ze(de vrouw 8ter de toonbank)zegt:"De controller small zeker? ik:"Ja. Ze gaat naar 8ter,en na een tijd komt ze terug met een gewone controller. zij:"Deze. ik:"nee dat is de gewone. zij:รถ dan moeten we heb bestellen. nu bellen ze me als ze hem binnen krijgen.
Hebben er nu echt zoveel geen handen Haha ik vind de S zeer makkelijk vooral al wil je wat alnger xboxen.