ik moet je zeggen hij lijkt echt op de controller S van microsoft, als ik hem zo op die foto zie. alleen die knopjes hebben dus een andere kleur en dat merkje in het midden is anders maar die kan je desnoods zelf modden. volgens mij is het gewoon van microsoft maar dan met wat uiterlijke aanpassingen...
Is die winkel alleen in helmond ofzo of is het via internet bestellen woon in rijswijk helmond een beetje ver vind ik hij lijkt wel goed hoor en het logo vind ik niet zo boeiend alleen ik ben nog niet helemaal overtuigd van de kwaliteit van dat ding
Microsoft maakt dikke winst op alles wat ze maken... Controllers maken ze hooguit voor 15 euro... En verkopen ze voor iets van 140% meer... Maarja , ik vind die controller er wel goed uitzien, precies hetzelfde... En wat maken de knopjes kleuren uit... Alleen dat logo in de jewel ziet er een beetje gierig uit , maarja zoals iemand hier al zei , je kan 'm zelf modden.. ROcky
snap niet dat XBW zo'n reclame thread er door laat zeg. het begint met "eindelijk heb ik hem kunnen aanschaffen ...." daarna "ander kregen WE hem er niet door ....." en vervolgens zit de thread starter op iedere post te reageren door ZIJN product op te hemelen, vindt het (en het product) erg goedkoop bedacht.
ik wil echt geen reclame maken want de controllers verkopen we toc wel hoor....... ik wilde alleen mijn mede xbox bezitters attenderen van deze mooie controller voor een leuke prijs. er is toch ook zo`n thread over games???
het maakt me ook niet uit dat iemand vertelt dat ie iets goeds aan heeft te prijzen, alleen dat gelul van "eindelijk heb IK hem kunnen aanschaffen ...." dat doet vermoeden dat je een onafhankelijke 3e bent die iets heeft gekocht bij een ANDER en daar met ons zijn mening over wil delen, terwijl je eigenlijk gewoon belanghebbende bent. Zo'n thread over dvdcrave wordt hier ook heus niet door een aussie gepost hoor. Zeg dan gewoon ik heb een winkel en dit is er te koop.
toch maar ff de rules quoten: "Xboxworld.nl is geen uitzendbureau, bill-board of advertentie-rubriek. Het plaatsen van links naar commerciele en/of niet-commerciele websites is verboden"
Ik ben geen belanghebbende mijn baas mischien, maar zoals ik al zei ik heb hem toen aangeschaft en wilde dat eventjes laten weten. Het is toch een mooie controller, dat mag toch gezegd worden of niet, dat gebeurt toch ook met games als ze mooi zijn??