Ik heb een tijdje terug mijn Xbox al met deze stickers geplakt. Als je goed kijkt zie je de controller ook liggen.
Je garantie vervalt als de garantie stickers eraf zijn (zitten onderaan je xbox) En als je je xbox (mooi) wilt verfen dan is ben je genoodzaakt om die sticker eraf te halen omdat daarachter een schroef zit om je xbox open te kunnen maken.
Is die bestelling al gedaan anders wil ik deze wel. En Hoe duur is het trouwens in euro's zonder die verzendkosten dan?
En jawel,net post uit Georgetown Ontario,Canada gehad...grote envelop met een stuk karton erin tegen het buigen en dat welbekende bubbeltjes papier(netjes ingepakt dus) Zal zo de doos en de rest van het spul eens gaan verfraaien.... Als ik me niet vergis is het 10 dagen geleden besteld...aardig op tijd dus,netjes
Een hele fijne tip voor als je straks die stickers gaat plakken...doe het als je relaxt bent,ga er dus echt rustig voor zitten....je kan het het aardig warm van krijgen...maar tis wel een leuk resultaat. de stickers voor de grote vind ik persoonlijk wat minder,maar de S ziet er top uit...en de doos,tja...
Heb wel de mogelijkheid om een foto te maken/plaatsen enz,maar het verschilt niet van dit hoor... Wat jammer is...op de foto van de grote controller is het niet te zien,maar de bovenkant van de sticker bestaat uit 2 helften...zit onderaan wel aan elkaar,maar moet je boven dus pietje precies aan laten sluiten...klote baan!!!! De s vind ik wel oke,niet te opvallend..maar net genoeg om na een avondje gamen bij vrienden zonder enige twijfel je controller er uit te pikken...laat de rest dan maar vechten om de andere,lol Ik heb btw nog 2 stickers over voor de grote...mocht iemand interesse hebben...
waarom hou je ze niet gewoon voor het geval die andere stuk gaan ofzo, of dat je een nieuwe controller koopt?
hij staat bij de bestelling maar ze hebben niet gereageerd op mn request om hem apart te sturen..ik vermoed nu dat ze alles in 1x sturen wanneer die green orb binnen is
Goed,heb dus 2 gele voor de grote(normale/originele) controller.... Rick12 en blokkie15(Familie?) hebben er beide oren na....ik ga er niet moeilijk over doen...vecht het onderling maar uit..ik hoor het wel...denken jullie dat dat zal lukken?
Dat moet wel lukken denk ik, maar als er 2 zijn kan je ons allbei 1 opsturen... [offtopic] Hoezo familie van mij?? [/offtopic]
Yo, ik heb de skins muv de Green Orb skin voor Rockefeller (die was nog niet op voorraad) Als jullie zo vriendelijk willen zijn om jullie adres gegevens naar mij toe te mailen --> buddhist_fist@hotmail.com dan probeer ik de skins zo snel mogelijk te versturen
misschien dat iemand zn reserve sticker aan je wilt verkopen AAAAAARRRRRRRRGGGGGGGGGHHHHHHHH stickers plakken is moeilijker dan het lijkt ik wens jullie alvast succes