Als iemand nog reserve stickers overheeft en ze wil verkopen stuur me een pm please je krijgt er een leuk prijsje voor. Blokie15 is me broer ja nee hoor. Opheodrys je hebt een pm stuur er ff 1 terug please.
Blokkie wil ze ook....dus vecht het lekker uit...ik heb ze over,dus wil ze evt wel van de hand doen....zeg het maar..(via pm vind ik niet netjes nu er meerdere gegadigde zijn)
Is goed maar moet ik dan nu een bod doen of vragen aan blokkie15 of ik ze mag? Want ik mag hier geen bod doen dan moet je even een thread openen in x-bazar. Of mij en blokkie even toevoegen op msn en met ze 3en in gesprek bieden ofzo. Blokkie mag ik ze kopen?
Ik ga geen prijs op dat setje zetten....regel het onderling,kom dan(als je er uit bent) met een bod(normaal,niet te hoog niet te laag)...ik leg ze netjes weg voor nr 12 of 15
Ik dacht dat dialogical ze al binnen heeft, maar is het geen goed idee om te melden wie al geld heeft gestort en wie zijn adres al heeft doorgestuurd. via pm weet je wie dat geldbedrag heeft gestort. dus als je even een kolommetje maakt wie wat heeft gedaan of niet, zal dat verhelderend zijn.
is goed, doe ik morgen herman btw.... het duurt allemaal ff wat langer omdat ik elke dag tot 1700 in den haag een cursus heb (ik woon in rdam) maar zaterdag zal ik zoveel mogelijk proberen te versturen
Voor de mensen die besluiten dat ze ook van die stickers willen voor hun xbox en/of controller, --> zie de nieuw geopende thread: "Nog animo voor skins???". Als er genoeg belangstelling voor is bestellen we nog een stelletje van die dingen. Zoveel hoeft het niet te kosten dus wel het overwegen waard.
Vind ik tof gevonden en uw garantie komt niet in gevaar!!! Die skins voor de box zelf vind ik wel kewl zeker die metalen look is heel goed gelukt!!!
schranseman..ik heb je adres gegevens niet ontvangen wil je die ff naar mij toe pm-men de rest van de skins zijn verstuurd (behalve die van Rockefeller omdat zn green orb skin nog niet voorradig is)
Ik heb de skins vandaag ontvangen! Die skin voor de gewone controller is irritant om erop te doen. Maar het is toch goed gelukt.