1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Controller uit de roulatie?

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door scweek, 13 feb 2003.

1. ICE

ICE Ik was het niet.

Leuk Bevonden:
    1
    ik speel alleen nog maar met me s controller maar ik vind ze allebei wel goed in de hand liggen ik heb me s controller eigenlijk alleen gekocht omdat ik de kleur mooier vond dan de normale8)

2. hopje123

hopje123 -=Heretic=-

Leuk Bevonden:
    0
    In de winkel vond ik de controller altijd een vrij groot en lomp ding. Maar nu ik de xbox zelf 3 dagen heb vind ik de controller echt super relaxed. Grote is perfect voor mij handen! Dus die grote moet erin blijven!

3. RoCkEFeLLeR

RoCkEFeLLeR veelveelgroot

Leuk Bevonden:
    0

zekerrrrrrrrr

controller van gc is so nottttttt

4. x-boxter2003

x-boxter2003 Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Daar ga ik voor protesteren man! Dit pik ik niet! Ik vind de S-controller niks waard, geef mij maar de grote!

5. Elite Style

Elite Style N*E*R*D

Leuk Bevonden:
    0
    De grote is véél fijner. Ik heb grote handen en de kleine verdwijnt zowat in de kloofjes in mijn handen ;).

6. Scotch

Scotch Magic Tape

Leuk Bevonden:
    0
    Wij Nederlanders, Scandinaviers enz zijn ook gemiddeld de langste mensen ter wereld he.. dus we hebben grote klauwen. Misschien moeten ze dus speciaal voor Noord-Europa de normale controller ook maar ff houden :)

7. MrLaurens

MrLaurens Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    klopt, nederlanders zijn gemiddeld de grootste mensen ter wereld

8. p1m

p1m Guest

ik ga er meteen 50 inkopen kan ik later voor veel geld verkopen $$$$$$$$$$$$$$$$$
    of niet..

9. Emile

Emile oude garde

Leuk Bevonden:
    0
    ik heb liever de grote dan de kleine, ik ga maar gauw er nog 1 kopen
    en dan 1 kleine (dan heb ik 3 grote en 1 kleine)

10. MrLaurens

MrLaurens Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    wedde dat je nadetijd nog steeds 2e hands die controllers kan kopen voor 20 a 25 euro, die dingen zijn al zoveel gemaakt dat ze echt niet duur zijn.

echt niet zo van dat ze bij schatgraven of bij kunst en kitsch voorbijkomen als een zeldzaam object wat veel waar is.

11. Emile

Emile oude garde

Leuk Bevonden:
    0
    misschien pas na een eeuw :p

12. Elite Style

Elite Style N*E*R*D

Leuk Bevonden:
    0
    Ehm... Misschien ;).

13. TRGXtreme

TRGXtreme Xbox Addict!

Leuk Bevonden:
    0
    Denk dat dit een reclame stunt is....durf te wedden dat ze er al een HELE hoop op voorraad zeggen....ze stoppen productie wil niet zeggen dat ze nix meer op voorraad hebben (zijn ze tog eerlijk ;)...).

In Amerika en Europe verkopen de grote controllers een stuk beter....alleen in Japan (lopen van die ukkies rond...no offence to jappeners btw ;)) lopen de S controllers denk ik een stuk better,

Een andere reden kan zijn dat de kleine controller goedkoper in produktie is (en meer verscheepbaar per pallet wat in transportkosten scheelt).

Maarja allemaal speculaties, we zullen het vanzelf wel merken toch ;).

14. AlcoV

AlcoV Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    ik vind de kleine relaxer :) en ik heb oowk best grote handen, daar niet van

15. Ik hoop het niet eigenlijk want die grote is relaxt die kleine ook wel maar ik heb liever dat er 2 zijn in al die handleidingen van mechaussault en Unreal championship staat ook al die controller s BEST Kut want ik heb twee grote

16. Robie

Robie Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    ja kga er ook nog mar 1tje halen dan !!!
    das klote !!:mad:

Deel Deze Pagina