1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

controller valt regelmatig uit

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door instaq, 2 mrt 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. instaq

    instaq Member

    Berichten:
    27
    Leuk Bevonden:
    0
    Beste xboxers,

    Ik heb al een tijdje last van mijn controller(s).
    Soms wil ik met vrienden online spelen bij mij thuis en dan beginnen we aan een spel en dan valt plotseling 1 controller uit de hele tijd, soms is het controller 1, soms controller 2.

    Hij vraagt dan de hele tijd tijdens het spelen please reconnect controller.
    Het is nu wel erg lastig probleem aan het worden, ik wil graag gewoon kunnen spelen zoals elk ander natuurlijk.

    Weet iemand hoe ik dit moet oplossen?
    Ik heb al geprobeerd beide controllers te re-syncen maar dat werkt dus niet.

    Het probleem, doet zich soms voor als je op de trigger drukt maar anders als je gewoon rond loopt of racet ook gewoon tussen door.
     
  2. AnubisNefer

    AnubisNefer Well-Known Member

    Berichten:
    7.480
    Leuk Bevonden:
    3.138
    Werk je met BATTERIJEN of een oplaadbare ACCU ?

    ALs het een accu is, hoe lang heb je hem al ??????
     
  3. instaq

    instaq Member

    Berichten:
    27
    Leuk Bevonden:
    0
    ik speel met gewoone AA batterijen wegwerp zeg maar, geen oplaarbare dingen of dergelijke.
     
  4. Ic3DFire

    Ic3DFire Active Member

    Berichten:
    3.352
    Leuk Bevonden:
    170
    Hoe goed zijn de controllers? Met mijn controllers is nogal veel gebroken en gedaan, soms vallen ze uit als ik maar een klein beetje te veel kracht zet op de controller (contactjes die elkaar dan niet meer raken ofzo). Als ze zo goed als nieuw zijn, dan moet je je idd afvragen hoe het mat de accu/batterijen zit.
     
  5. instaq

    instaq Member

    Berichten:
    27
    Leuk Bevonden:
    0
    beiden controllers in mint condition, erg goed en vrijwel nieuw.
     
  6. Gdzr

    Gdzr Hmmm?

    Berichten:
    2.751
    Leuk Bevonden:
    62
    Koop 2 accu's. Controllers werken nooit perfect met batterijen. Vooral geen alkaline.
     
  7. instaq

    instaq Member

    Berichten:
    27
    Leuk Bevonden:
    0
    ik heb momenteel het merk Maxell, lijken 3rde hands batterijen:p

    hmm welke accu kan je het beste kopen? 2x losse of 1x battery pack station?
     
  8. Graveheart

    Graveheart Groovy XBW.nl VIP

    Berichten:
    10.384
    Leuk Bevonden:
    1.548
    Fatsoenlijke oplaadbare batterijen werken ook perfect hoor.
     
  9. Lenny-t

    Lenny-t Melted Forest XBW.nl VIP

    Berichten:
    12.445
    Leuk Bevonden:
    79
    Accu's zijn kutter dan goede (oplaadbare) batterijen. Ik gebruik GP2700 oplaadbare batterijen, die laten mij nooit in de steek. Misschien zitten je batterijen iets te los in de houders zodat ze contact verliezen ofzo?
     
  10. gaming4life

    gaming4life yordi

    Berichten:
    1.004
    Leuk Bevonden:
    0
    Kan ook liggen aan je batterijen, ik had een tijdje AA van een bepaald merk,maar die had blijkbaar een iets kleinere afmeting dan van Philips die precies goed zijn, als de batterijen er super makkelijk uitvallen als je nieuwe wilt doen dan moet je andere nemen.

    Die kans is behoorlyk groot,toen viel namelijk daardoor mijn controller ook al uit.
    Als ik spellenn toen speelde met vibration aan dan ging mn controller schudden,trillen waardoor de batterijen eventjes contact verloren en de controller uitging.
     
    Laatst bewerkt: 2 mrt 2011
  11. Ferry34

    Ferry34 games/gadgets addict

    Berichten:
    4.303
    Leuk Bevonden:
    66
    inderdaad, waarschijnlijk heb je speling. Probeer anders n papiertje erbij te vouwen zodat ze strakker zitten.




    Eh, iemand zegt: accu's beter dan oplaadbafe batterijen? Natuurlijk is dat onzin. Er zijn geen accu's, alleen battery packs en je mag 1 keer raden wat daar in zit...batterijen.
    Daar zitten ook nog s slappe 1800Mah batterijen in.

    Koop net als ik liever GP 2700Mah batterijen. Kan je lekker lang op gamen :)
     
  12. instaq

    instaq Member

    Berichten:
    27
    Leuk Bevonden:
    0
    zojuist geprobeerd, vriend van me speelt nu met de andere controller en het lijkt erop dat het gebeurd wanneer de rumble functie hoort te werken.
     
  13. instaq

    instaq Member

    Berichten:
    27
    Leuk Bevonden:
    0
    het ligt denk ik aan de batterij, heb net van maxell de batterijen uit de afstandsbediening gepakt Alkaline gedoe, en die blijken wel te werken, kennelijk zijn dus maxell batterijen slecht voor mijn nieuwere controller... en kunnen die geen rumble functie aan.
     
  14. azzkickr

    azzkickr Active Member

    Berichten:
    398
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb dat ook eens gehad, maar dat lag aan de houder van de batterijen. Die was een beetje gaan wijken waardoor de batterijen geen 100% contact maakten. Heb dat simpel opgelost met een stukje papier ertussen waardoor ze er "strak" inzaten.
    Type batterijen scheelt ook veel hoor, 2700 mAh batterijen zoals eerder aangegeven zijn dikke prima hoor!
     
  15. Ferry34

    Ferry34 games/gadgets addict

    Berichten:
    4.303
    Leuk Bevonden:
    66
    je kunt t testen door s goed met de controller te schudden en te kijken of die dan uitvalt.
    Zo ja, dan is er teveel ruimte.

    zo niet, dan zijn de batterijen niet krachtig genoeg
     
  16. inoway

    inoway Questing

    Berichten:
    1.624
    Leuk Bevonden:
    129
    +1 ... ik heb sinds een tijdje 2x2 (+1 oplader) van die GP2700 en die gaan heerlijk lang mee.
     
  17. instaq

    instaq Member

    Berichten:
    27
    Leuk Bevonden:
    0
    het waren de batterijen zoals ik eerder aangaf, ik heb maxell batterijen vervangen door Alkaline dingen en die werken gewoon naar behoren.

    Het vreemde is wel dat controller 1 die ik bij xbox kreeg dus alkaline of beter moet hebben, en controller 2 die ik al voor m'n xbox had wel gewoon maxell kan gebruiken
     
  18. Ferry34

    Ferry34 games/gadgets addict

    Berichten:
    4.303
    Leuk Bevonden:
    66
    koop n paar goede oplaadbare, want dat bespaart geld ;)
     
  19. Magixz

    Magixz Give me some fun

    Berichten:
    451
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik gebruik voor 2 controllers gp2700, voor de andere 2 controllers gewoon goed kopen batterijen, vaak bij deze goed kopen valt hij ook uit. het lijkt wel of ze iets dunner of kleiner zijn.
     
  20. instaq

    instaq Member

    Berichten:
    27
    Leuk Bevonden:
    0
    staat dat 2700mah op het pakje of wat?
    en hoe duur zijn die oplaadbare eigenlijk?
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina