1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Controller van de Xbox One wilt niet meer connecten

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Lynn1997, 28 dec 2014.

  1. Lynn1997

    Lynn1997 Active Member

    Berichten:
    141
    Leuk Bevonden:
    4
    Ik snap er niets meer van, zodra ik op het xbox knopje druk blijft het lampje maar knipperen maar hij connect niet meer met de console, doe ik de usb kabel erin dan werkt het wel. Maar zodra ik die eruit trek staat er in beeld van sluit uw controller opnieuw aan, verbinding is weg. Ook al nieuwe batterijen erin gedaan, andere accu, hij wilt gewoon niet aan blijven of connecten, hebben hier meer mensen last van???
     
  2. Froggle

    Froggle Play, or be played.

    Berichten:
    995
    Leuk Bevonden:
    47
    Is je controller al up-to-date? Je hebt in ieder geval een kabeltje, dus dan zou je in de Settings je controller kunnen updaten.
     
  3. Lynn1997

    Lynn1997 Active Member

    Berichten:
    141
    Leuk Bevonden:
    4
    Ja dat is het probleem, hij is dus geupdate. En hij deed het gewoon tot de 28e ineens, toen moest ik hem opladen en dat deed ik gewoon, daarna toen ie klaar was haalde ik de oplader er weer af en toen ging ie niet meer aan...
     
  4. Ironstar

    Ironstar Active Member

    Berichten:
    345
    Leuk Bevonden:
    62
  5. deadly seconz

    deadly seconz kaas is geel

    Berichten:
    161
    Leuk Bevonden:
    165
    Ik had hetzelfde, maar dan na een update. Blijkt dat deze gewoon gebricked is ofzo. Na Microsoft klantenservice gebeld te hebben moet ik hem nu opsturen en krijg een nieuwe. Domme pech denk ik
     

Deel Deze Pagina