Ik heb een mail gestuurd naar de helpdesk. Daarop kreeg ik het antwoord dat ik mijn Xbox moest registreren en vervolgens moest bellen met de xbox helpdesk. En dan zou ik gratis zo'n stukje toegestuurd krijgen. Dat heb ik verder nog niet gedaan maar dat ga ik morgen doen.
Re: Re: Controller verloop stekker. Topic doorlezen..... ....Dan had je 't geweten :{ Ik denk bij Julius Ceasar in de achtertuin . . .
damn, das zeker kut, zou me best wel klote voelen als er wat dure apparatuur gejat wordt. ben nu toch wel benieuwd hoe het is afgelopen met verzekering en je verloopstekker
Ik heb van de verzekering alles terug gekregen en ga vandaag bellen met de helpdesk in Nederland. Ik had eerst een mail gestuurd naar de helpdesk in America/Engeland. Heb antwoord gehad dat ik me moest registreren met Xbox serie nummer en dan moest bellen met de Helpdesk van mijn land en dat ik dan het verloop stekkertje op gestuurd zou krijgen.
http://www.ebgames.com/ebx/product/232799.asp hier heb ik er trouwens een gezien, kwam toevallig op de site en zag hem staan, misschien heb je er nog wat aan. maar je krijgt het m al opgestuurd zie ik.
Ik heb hem vandaag binnen gehad, netjes door UPS moest onfertekenen voor ontvangst. Doos helemaal vol met bubbelplastic voor een klein draadje. Maareh goed geregeld dus. Super service