1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

controller xbox 360 one s vertoond kuren

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door sandocan, 16 feb 2020.

  1. sandocan

    sandocan New Member

    Berichten:
    2
    Leuk Bevonden:
    0
    hoi forumleden. wie weet hierop antwoord of heeft zoiets meegemaakt. pasgeleden wilde ik rdr twee spelen maar bleef het spelbeeld voortdurend naar boven gaan op tv scherm. als ik de joystick rechts omlaag deed ging het beeld wel omlaag maar direct daarna weer omhoog. look op andere spellen hetzelfde. zodra ik wil spelen gaat het beeld omhoog. als iemand een idee heeft hoor ik het graag. controller kan natuurlijk ook gewoon stuk zijn.
    gr kees
     
  2. NLegendkiller

    NLegendkiller Active Member

    Berichten:
    1.837
    Leuk Bevonden:
    583
    Heb je geen tweede controller of kun je die niet van iemand lenen om dit uit te sluiten? Lijkt me namelijk dat je stick kapot is.
     
  3. sandocan

    sandocan New Member

    Berichten:
    2
    Leuk Bevonden:
    0
    HOI nlegendkiller. helaas heeft niemand in mijn kennissenkring een controller. ik schat dat de stick ook stuk is en dat ik een nieuwe ga halen. denk dat als ik zo op internet kijk dat dit euvel vaak voorkomt bij de eerste controller. de nieuwere schijnt stukken beter te zijn.
    bedankt voor je reactie gr kees
     
  4. NLegendkiller

    NLegendkiller Active Member

    Berichten:
    1.837
    Leuk Bevonden:
    583
    Het klinkt inderdaad als een drifting probleem. Als je er op Google naar zoekt staan er ook nog wat oplossingen die je kunt proberen. Werkt dan niet, dan is een nieuwe controller kopen inderdaad het beste advies.
     

Deel Deze Pagina