1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] Contstant errors en timeouts op Xbox live, ligt echter niet aan XBL!

Discussie in 'Games' gestart door BigKabuto, 2 jan 2009.

1. Ferron

Ferron Active Member

Leuk Bevonden:
    38
    Ik vind het grappig dat Fardo en de andere hier al zo vaak hebben gezegd dat het aan de provider ligt en dat je telkens een andere oplossing gaat zoeken. Probeer nou maar gewoon is een keer te bellen anders kan het je veel geld kosten als je toch naar een andere oplossing gaat zoeken. Btw probeer is je router naar Factory Default te zetten en te kijken of dit werkt.

2. Fardo

Fardo Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    224
    Zoals Ferron het al verwoord. Het ligt niet aan je Xbox 360. Ook niet aan je router. Het probleem ligt aan de modem en/of de lijn verbinding .. dit is een probleem voor je Provider. Zij moeten je lijn monitoren en met een oplossing komen.

3. BigKabuto

BigKabuto Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    556
    Ja daar ben ik het nu ook 100% mee eens. Ik houd nou eenmaal lang vast aan iets bij sommige dingen :p. Want het blijft gewoon ZO RAAR dat ik met internet geen problemen heb. Ook zijn de timeouts puur dat ik uit parties gegooid word, niet van XBL zelf..ik blijf gewoon verbonden. Als ik trouwens timeouts zou hebben dan moet dat toch inprincipe in de log van de modem komen te staan?

Ik heb vandaag nog iets anders uitgeprobeerd. Iemand op de Alice forum gaf wat tips, en voor het allereerst heb ik nu een statisch IP op de laptop EN 360, de poorten van 360 open gezet in modem en router....de 360 network test gedaan...en whattayaknow..de NAT was open, echt voor het eerst dit.

Dus ik blij dat dat in elk geval goed was...net twee uurtjes Gears 2 co-op met broer erop zitten. Al die tijd zat iemand anders ook in die party van mij. En ineens na twee uurtjes toen we net Gears 2 uit hadden gespeeld....zag ik een berichtje dat beide mensen uit m'n party waren. Dus ik toen vragen aan broer wat er bij hem gebeurde...en hij zei dat hij de party niet verlaten had, en die vriend zei hetzelfde.....

Ik zal Alice bellen morgen, heeft geen zin meer nu...en ik zal hun vragen of ze idd zo'n check kunnen doen. Maar ik ben bang dat het afgezien van dat ...dat er nog weinig te doen is hieraan. Ik zou een andere modem kunnen proberen....maar ja, kost weer geld...
    Maar gewoon raar...pas na dik 2 uur krijg ik gekut....wat is dit toch .

De persoon die mij hielp met open krijgen van de NAT zegt dat misshien mijn lijn te snel is ingesteld.
    Hij moest weten wat de snelheid rate was, dus die heb ik in de modem opgezocht, hij zegt misschien is mijn lijn wel zo snel dat ie gewoon te snel is ingesteld voor de wijkcentrale.....

Laatst bewerkt: 15 jan 2009
  4. Fardo

Fardo Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    224
    maar je had toch al een open Nat? Een statische ip-adres helpt hier niet bij. Een snelle lijn kan niet de oorzaak zijn van je probleem. Ik vermoed dat je op je pc ook problemen hebt. Doe maar eens een ping test. Dit ligt echt aan Alice

5. BigKabuto

Leuk Bevonden:
    556
    Ja de NAT was altijd open als ik alles op automatisch zet. Maar ik begreep van andere forums dat als je nog steeds gedonder had, dat je dan alles eens handmatig moest invoeren.

Net ping test gedaan, direct gepingt naar mijn Xbox 360 enneh.....Houston we've got a problem???

Maar ja, ik vroeg net aan broer of hij hetzelfde wilde doen, en hij kreeg exact hetzelfde.
    Toen liet ik een vriend hetzelfde doen, die heeft echt nooit problemen met Live..en hij had ook exact dezelfde timeout shit bij de ping.

Ik heb ook mijn modem eens gepingt en die is goed, 0% verlies.

Laatst bewerkt: 15 jan 2009
  6. Fardo

Fardo Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    224
    niet naar je xbox .. je moet naar een website .. continu blijven pingen ;) je probleem zit buiten ...

7. BigKabuto

Leuk Bevonden:
    556
    Ping google.com bijvoorbeeld?

Heb ik net gedaan...maar dan test ie eventjes..geen fouten. Hoe kan ik hem contstant laten pingen?

8. Fardo

Fardo Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    224
    ping -t

9. BigKabuto

Leuk Bevonden:
    556
    Ik heb net ping -t google.com gedaan en krijg dit...is de hele tijd bezig, kan jij hier iets uit opmaken?

10. Fardo

Fardo Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    224
  11. BigKabuto

Leuk Bevonden:
    556
    Ok, ik ben weer thuis...ik heb gelijk netstat in CMD eens gedaan...dit is het resultaat...time wait klopt niet zeker he?
    En dat IP waar dat staat...dat is het statische IP die ik aan mijn laptop gegeven heb......maar ja, ik zie die er vaker tussen staan......

Ik zag dat ik nog een soort verloopje aan de modem had hangen,zo'n A B ding..gelijk ertussen uit gehaald..nieuwe ping -t google.com en het begon met 170ms...en ineens...300!!!!!!!!! en toen weer lager.

Laatst bewerkt: 16 jan 2009

Deel Deze Pagina