Ja daar ben ik het nu ook 100% mee eens. Ik houd nou eenmaal lang vast aan iets bij sommige dingen . Want het blijft gewoon ZO RAAR dat ik met internet geen problemen heb. Ook zijn de timeouts puur dat ik uit parties gegooid word, niet van XBL zelf..ik blijf gewoon verbonden. Als ik trouwens timeouts zou hebben dan moet dat toch inprincipe in de log van de modem komen te staan?
Ik heb vandaag nog iets anders uitgeprobeerd. Iemand op de Alice forum gaf wat tips, en voor het allereerst heb ik nu een statisch IP op de laptop EN 360, de poorten van 360 open gezet in modem en router....de 360 network test gedaan...en whattayaknow..de NAT was open, echt voor het eerst dit.
Dus ik blij dat dat in elk geval goed was...net twee uurtjes Gears 2 co-op met broer erop zitten. Al die tijd zat iemand anders ook in die party van mij. En ineens na twee uurtjes toen we net Gears 2 uit hadden gespeeld....zag ik een berichtje dat beide mensen uit m'n party waren. Dus ik toen vragen aan broer wat er bij hem gebeurde...en hij zei dat hij de party niet verlaten had, en die vriend zei hetzelfde.....
Ik zal Alice bellen morgen, heeft geen zin meer nu...en ik zal hun vragen of ze idd zo'n check kunnen doen. Maar ik ben bang dat het afgezien van dat ...dat er nog weinig te doen is hieraan. Ik zou een andere modem kunnen proberen....maar ja, kost weer geld...
Maar gewoon raar...pas na dik 2 uur krijg ik gekut....wat is dit toch .
De persoon die mij hielp met open krijgen van de NAT zegt dat misshien mijn lijn te snel is ingesteld.
Hij moest weten wat de snelheid rate was, dus die heb ik in de modem opgezocht, hij zegt misschien is mijn lijn wel zo snel dat ie gewoon te snel is ingesteld voor de wijkcentrale.....
Laatst bewerkt: 15 jan 2009